اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره زندان جیرفت:

ورزش کارآمدترین ابزار اصلاح و تربیت در زندان‌ها است

رئیس اداره زندان جیرفت گفت: یکی از بهترین و کارآمدترین ابزار اصلاح و تربیت در زندان‌ها ورزش است.

ورزش کارآمدترین ابزار اصلاح و تربیت در زندان‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حسین برشان پیش از ظهر امروز در حاشیه برگزاری مسابقه قوی‌ترین مردان در زندان جیرفت اظهار داشت: اگر انسان بخواهد در سایه ورزش به کمال برسد، باید ورزش را در مسیر خدا انتخاب کند و هدف از ورزش را رسیدن به قرب الهى بداند.

رئیس اداره زندان جیرفت با توجه به روایات و احادیث از ائمه اطهار در زمینه تاکید بر ورزش گفت: یکی از بهترین و کارآمدترین ابزار اصلاح و تربیت در زندان‌ها ورزش است.

وی افزود: در حقیقت سرمایه‌گذارى در ورزش با صرف زمان کمى مى‌تواند مدت‌هاى زیادى از عمر را به انسان فرصت دهد که به سلامتى زندگى کند، سلامتى در سایه ورزش به دست مى‌آید و برنامه‌های فرهنگی و ورزشی سرلوحه کار سازمان زندان‌ها است.

برشان خاطرنشان کرد: برنامه ورزشی مددجویان زندان جیرفت زیرنظر مربی و هر روز برای مددجویان در حال اجرا است و ورزش صبحگاهی یکی از اجبارها در زندان است.

رئیس اداره زندان جیرفت تصریح کرد: ورزش مى‌تواند حس توجه به قانون و اطاعت از قانون را در افراد به وجود آورد، زیرا در بسیارى از مراحل ورزش، قانون و ضابطه وجود دارد.

برشان عنوان کرد: ورزش توجه به حقوق دیگران را به انسان‌ها مى‌آموزد، زیرا در بسیارى از ورزش‌ها، انسان ملزم به رعایت حقوق دیگران مى‌شود.

رئیس اداره زندان جیرفت ورزش را سدی در مقابل اعتیاد دانست و بیان داشت: دوری از ورزش خود یکی از عوامل انحرافات اجتماعی و رفتارهای بزهکارانه است.

به گزارش فارس، این دوره از مسابقات با حضور مسئولان ورزشی و پیشکسوتان این رشته و با شرکت 20 نفر از مددجویان ورزشکار در سالن ورزشی اداره زندان جیرفت برگزار و نفرات برتر به دور بعد این مسابقات راه یافتند.

انتهای پیام/2655/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول