اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

پیشگیری از اعتیاد باید در سطح‌های پایین جامعه صورت گیرد

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیشگیری از اعتیاد باید در سطح‌های پایین جامعه از جمله درون خانواده‌ها صورت گیرد تا به جامعه ورود پیدا نکند.

پیشگیری از اعتیاد باید در سطح‌های پایین جامعه صورت گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، فتاح محمدی صبح امروز در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد به اهمیت و ضرورت توجه هرچه بیشتر به این شورا اشاره کرد و گفت: شناسایی و پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر از وظایف ذاتی نیروی انتظامی است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که چهارمین جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان را در دولت تدبیر و امید برگزار می‌کنیم، گفت: اعضای جلسه در حوزه‌های مختلف درمان، پیشگیری، فرهنگی، حقوقی و قضایی نظرات و دیدگاه‌های خود نسبت به رفع و موانع پیش‌رو را بیان کردند.

محمدی با تاکید بر این‌که پیشگیری از اعتیاد باید در سطح‌های پایین جامعه از جمله درون خانواده‌ها صورت گیرد تا به جامعه ورود پیدا نکند، گفت: کلیه اعضای جلسه باید برنامه‌های خاص در حوزه کاری خود را به نحوی مطلوب و شایسته در راستای مقابله با مواد مخدر انجام دهند.

این مسئول در ادامه ضمن تاکید به کلیه دستگاه‌های عضو شورای مبارزه با مواد مخدر اذعان کرد: دستگاه‌ها برنامه‌های کاری در راستای مبارزه در سه سیکل زمانی بلندمدت، میان‌مدت و کوتاه‌مدت طراحی کنند و راه‌های پیشگیری از این پدیده را شناسایی و اقدامات لازم در راستای عملیاتی کردن آن را انجام دهند.

محمدی با بیان این‌که شورای هماهنگی مواد مخدر در حال حاضر مکان مناسب اداری برای پیگیری مسائل در حوزه کاری ندارد، گفت: به منظور رفع مشکل شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد باید زمین مورد نیاز جهت ایجاد و راه‌اندازی ساختمان اداری این شورا تامین شود.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخشی دیگر از سخنان خود به نقش فرهنگ در کاهش معضلات پدیده اعتیاد اشاره کرد و گفت: با فرهنگ‌سازی مناسب و استفاده از ظرفیت‌های موجود در سطح استان می‌توان تمایل به کشت و مصرف مواد مخدر را کاهش داد.

محمدی با تاکید بر این‌که باید از ظرفیت‌های فرهنگی استان نهایت استفاده و بهره‌ کافی را برد، گفت: توجه به برنامه‌های اوقات فراغت جامعه هدف، می‌تواند کمک کار خوبی در راستای مقابله با مصرف مواد مخدر باشد؛ و ضرورت دارد متولیان امر نسبت به رسیدگی و ساماندهی هرچه بهتر اوقات فراغت نوجوانان و جوانان تلاش کنند.

انتهای پیام/82011/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول