اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیح مهندسین استان زنجان:

اقدامات تروریستی جلوی گسترش روابط اقتصادی کشورمان را نمی‌گیرد

رئیس سازمان بسیح مهندسین استان زنجان گفت: دشمنان نمی‌توانند با اقدامات تروریستی جلوی گسترش روابط اقتصادی کشورمان را با کشورهای همسایه بگیرند.

اقدامات تروریستی جلوی گسترش روابط اقتصادی کشورمان را نمی‌گیرد

علیرضا بیگدلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: سازمان بسیج مهندسین استان زنجان تسلیت خود را به مناسبت ترور خونین مهندسان خط لوله ایران- عراق اعلام می‌کند.

وی به شهادت مهندسین ایرانی در عراق اشاره کرد و افزود: بی‌شک نقش بی‌دلیل خادمین و مهندسین خدوم ایرانی در پیشبرد اهداف و ماموریت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون غیرقابل انکار است.

رئیس سازمان بسیح مهندسین استان زنجان با بیان اینکه توانمندی مهندسین ایرانی در دنیا به اثبات رسیده است، یادآور شد: بار دیگر جوانان و متخصصان ایرانی در سرزمین ارباب بی‌کفنشان در آستانه اربعین حضرت سید الشهدا(ع) با خون پاک خود بیعتی دوباره بستند.

وی به اهداف استکبار و ایادی پست اشاره و خاطرنشان کرد: استکبار و ایادی پست و مزدوران دست‌نشانده آنها می‌خواهند با انجام چنین اعمال وحشیانه در ادامه ترورهای خونین و ننگین خود در منطقه و هدف قرار دادن منافع جمهوری اسلامی ایران که از جمله آن می‌توان به حمله تروریستی به سفارت ایران در بیروت و ایجاد این دست ناامنی‌ها، شرایط را برای ورود و نفوذ اقتصادی و سیاسی ایران در کشورهای دوست و همسایه سخت و ناهموار کنند.

بیگدلی خطاب به استکبار جهانی و تندروهای تکفیری، اظهار داشت: استکبار بداند همانطور که پوزه کثیفشان در قضیه حمله به عراق و افغانستان به خاک مالیده شد، به مدد الهی این بار نفوذ و رشد روابط ایران با کشورهای دوست و همسایه بیش از پیش گسترش خواهد یافت.

رئیس سازمان بسیح مهندسین استان زنجان خاطرنشان کرد: اهداف شوم این جنایتکاران در آستانه بزرگداشت اربعین حسینی ناامن کردن فضای موجود برای زائران اباعبدالله است، ولی بدانند که شیعیان اباعبدالله اهل کوفه نیستند که با این نیرنگ‌ها پشت مولای خود را خالی کنند.

انتهای پیام/73007/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول