اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد دماوند خبر داد

بسیج همه امکانات برای برگزاری مطلوب رقابت‏های ربوکاپ آزاد دماوند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند از بسیج همه امکانات برای برگزاری مطلوب نخستین دوره رقابت‏های ربوکاپ آزاد دماوند خبر داد.

بسیج همه امکانات برای برگزاری مطلوب رقابت‏های ربوکاپ آزاد دماوند

محمود صفری امروز در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران در حاشیه برگزاری نخستین دوره رقابت‏های ربوکاپ آزاد دماوند اظهار کرد:‌ با برنامه‎ریزی‌های انجام شده از مدت‎ها قبل، تمام توان و امکانات دانشگاه آزاد دماوند برای برگزاری هر چه بهتر این مسابقات بسیج شده‎ است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند به تأسیس واحد جوان دماوند از حدود 10 سال پیش اشاره کرد و افزود: تاکنون توانسته‏ایم کارنامه قابل قبولی در زمینه رباتیک در استان تهران و کشور داشته باشیم.

وی با آرزوی موفقیت برای تیم دانشگاه آزاد واحد دماوند در مسابقات آزاد ربوکاپ دماوند بیان کرد:‌ مقام اول ربات امدادگر واقعی در مسابقات مکزیک، مقام اول مسابقات ایران اپن 2012، مقام اول ربات‌های مین‎یاب 2011، مقام دوم جشنواره خوارزمی در لیگ ربات مین‎یاب سال 89 و مقام سوم جشنواره خوارزمی در لیگ ربات مریخ‎پیما در سال 89 و مقام دوم مسابقات شهر رباتیک در بهمن 91، از جمله افتخارات کسب شده توسط دانشجویان این دانشگاه تاکنون بوده است.

به گزارش فارس،‌ امروز شرکت‎کنندگان در مسابقه پس از آماده‌سازی ربات‎های خود در دو بخش رقابت را آغاز کردند و فردا نیز به همین ترتیب مراحل بعدی مسابقه برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، در نهایت سه تیم از هر رشته به عنوان تیم‌های برتر شناسایی خواهند شد که در مراسم ویژه پایانی این مسابقات در روز دوشنبه، 25 آذر ماه از آنها تقدیر به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام /2568/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول