اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کوهدشت:

برگزاری رزمایش الی بیت المقدس گوشه‌ای از توان رزمی بسیجیان است

امام جمعه کوهدشت گفت: رزمایش الی بیت المقدس گوشه‌ای از توان رزمی بسیجیان را به نمایش گذاشت.

برگزاری رزمایش الی بیت المقدس گوشه‌ای از توان رزمی بسیجیان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهدشت، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی پیش از ظهر امروز در رزمایش الی بیت المقدس در شهرستان کوهدشت گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب ایران اسلامی در تمام زمینه‌ها پیشرفت کرده است.

وی با بیان اینکه حفظ اسلام و همه ارزش‌ها در گرو امر به معروف و نهی از منکر است و با این حال اگر قیام امام حسین(ع) نبود، امروز از اسلام اثری برجا نمی‌ماند، ابراز داشت: برپایی نماز جماعت و تبلیغ ارزش‌های اسلامی به عنوان معروفات دینی هستند که نباید از آن غافل ماند.

امام جمعه کوهدشت گفت: انسان باید اول به خداوند نزدیک شود و با نفس خود مبارزه کند و اهل عبادت و روزه باشد، بعد می‌تواند که اهل امر به معروف و نهی از منکر باشد.

در ادامه نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه کوهدشت عنوان کرد: نام بسیج لرزه بر اندام دشمن می‌اندازد.

حجت‌الاسلام حسن جمیاری با بیان اینکه هنگامی که نام بسیج و بسیجی در کشور طنین‌انداز می‌شود، لرزه بر اندام دشمن می‌افتد،اضافه کرد: اقتدار و صلابت و در عین حال توجه به معنویت از جمله خصایص بسیجیان است و رزمندگان اسلام در سخت‌ترین شرایط با توسل و دعا پیروز و موفق میدان نبرد می‌شدند.

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت نیز از مشارکت پنج گردان در رزمایش الی بیت المقدس این شهرستان خبر داد و گفت: پنج گردان از گردان‌های واکنش سریع بیت المقدس و کوثر شهرستان کوهدشت در رزمایش الی بیت المقدس این شهرستان که همزمان با سراسر استان از روز پنج شنبه 21 آذر شروع شده است، مشارکت دارند.

علی آدینه‌وند با بیان اینکه مرحله عملی این رزمایش که شامل بکارگیری تاکتیک‌های دفاع از کوی و برزن و پدافند غیرعامل است، امروز برگزار شده بیان داشت: برگزاری حلقه‌های صالحان، برگزاری نشست‌های عاشقان ولایت و برگزاری دعای پرفیض کمیل با حضور پررنگ و معنوی بسیجیان از جمله برنامه‌های فرهنگی بوده که در این رزمایش برگزار شده است.

این رزمایش با رمز یا حسین ابن علی(ع) برگزار شده و بخش عملی آن شامل انفجارات، تیراندازی به سوی دشمن فرضی و تصرف اهداف بوده است.

انتهای پیام/2304/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول