اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تربیت بدنی سپاه صاحب‌الزمان (عج) بیان کرد

میزبانی شایسته اصفهانی‌ها در جشنواره فرهنگی ورزشی امامت بسیج کشور

مسئول تربیت بدنی سپاه صاحب‌الزمان (عج) گفت: اصفهان میزبانی خوبی در جشنواره فرهنگی ورزشی امامت بسیج کشور داشت.

میزبانی شایسته اصفهانی‌ها در جشنواره فرهنگی ورزشی امامت بسیج کشور

مهدی قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به میزبانی اصفهان در جشنواره فرهنگی ورزشی امامت بسیج کشور در رشته‌های والیبال و فوتسال اظهار کرد: این جشنواره با حضور 750 ورزشکار و مربی از 31 استان کشور از تاریخ 18 تا 22 آذرماه سال‌جاری برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این جشنواره تلاش داشتیم مدیران و متولیان ورزش استان نیز در این میزبانی سهمی داشته باشند تا میزبانی شایسته‌ای داشته باشیم چرا که توقع از اصفهان برای برگزاری چنین مراسم‌هایی بسیار بالا است.

مسئول تربیت بدنی سپاه صاحب‌الزمان(عج) ادامه داد: این رقابت‌ها در غالب 20 کمیته با مشارکت و همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، باشگاه‌های سپاهان، ماهان، ریف، گیتی‌پسند، معاونت ورزشی شهرداری اصفهان، سازمان بسیج ورزشکاران استان و با حمایت فرمانده محترم سپاه استان برنامه‌ریزی شد و مجموع اقدامات انجام شده رضایت شرکت کنندگان را در پی داشت.

وی با بیان اینکه علاوه بر برگزاری مسابقات موضوعات فرهنگی و معنوی را نیز پیرامون این مسابقات برگزار کردیم، تاکید کرد: زیارت قبور شهدا تمام تیم‌ها با لباس متحدالشکل و برگزاری برنامه افتتاحیه به شکلی نوین که در این افتتاحیه ورزش استان به شیوه‌های مختلف معرفی شد.

قاسمی اضافه کرد: برگزاری نشست خبری، برپایی نماز جماعت و پذیرایی و اسکان مناسب تیم‌های شرکت کننده با مشارکت مجموعه فرهنگی تفریحی شهید بهشتی آموزش و پرورش از جمله دیگر کارهایی بود که انجام دادیم.

وی گفت: نماد این جشنواره که به امضای تمام باشگاه‌های شرکت کننده و معاونت ورزشی شهرداری رسیده بود تهیه شد و به نمایندگان استان‌ها ارسال شد.

مسئول تربیت بدنی سپاه صاحب‌الزمان به مراسم اختتامیه این جشنواره اشاره کرد و افزود: این مراسم با حضور مدیران باشگاه‌ها و اداره کل ورزش و جوانان استان، فرماندهی سپاه استان و پیشکسوتان ورزش استان در سپاهان‌شهر برگزار شد.

وی با اشاره به نتایج این رقابت‌ها ادامه داد: در رشته فوتسال، خراسان رضوی، تهران و کهگیلویه و بویراحمد به ترتیب عنوان‌های اول تا سوم را کسب کردند و در رشته والیبال نیز تیم باشگاه مقاومت اصفهان رتبه نخست، مازندران دوم و خراسان رضوی سوم شد، کاروان اخلاق به تیم یزد رسید و بهترین بازیکن والیبال نیز از اصفهان بود.

قاسمی گفت: برپایی نمایشگاه دستاوردها و افتخارات باشگاه‌های اصفهان در سپاهان شهر هم برگزار شد که از این نمایشگاه استقبال خوبی شد.

وی تصریح کرد: در طول سال یک برنامه کشوری را میزبان هستیم.

مسئول تربیت بدنی سپاه صاحب‌الزمان(عج) گفت: از 25 رشته‌ای که فعال هستیم قصد داریم هر سال یکی دو رشته را میزبان باشیم تا به ورزش استان هم کمک کرده باشیم و این میزبانی نخستین میزبانی اصفهان پس از تشکیل سپاه صاحب‌الزمان برگزار شد.

وی تاکید کرد: از تمامی اهالی رسانه به خصوص صدا و سیمای مرکز اصفهان، خبرگزاری‌های استان، روزنامه‌های محلی، خبرنگاران و عکاسان تشکر می‌کنم و باید بگویم اصفهان یک الگوی مدیریتی در برگزاری این مسابقات را به سایر استان‌های کشور ارائه داد.

انتهای پیام/63020/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول