اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه نور خبر داد

تشکیل مجمع بسیج در شهرستان نور

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نور از برگزاری نخستین اجلاسیه مجمع بسیج شهرستان نور با حضور اعضا خبر داد و گفت: مجمع بسیج در شهرستان نور تشکیل شد.

تشکیل مجمع بسیج در شهرستان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، با حضور امام جمعه چمستان، فرماندار، جمعی از مسئولان و اعضای مجمع بسیج شهرستان نور نخستین اجلاسیه این مجمع با دستور کار بررسی و رای‌گیری پیشنهادات کارگروه‌های موضوعی مجمع در سالن پیامبر اعظم ارشاد شهرستان نور برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نور در گزارشی از نحوه شکل‌گیری و هدف از تشکیل مجمع  بیان داشت: مجمع بسیج شهرستان پس از انتخاب هیئت رئیسه، کارگروه‌های موضوعی تخصصی را راه‌اندازی کرد و جلسات آن بدون تشریفات سازمانی و تنها برای تولید فکر و اندیشه‌ورزی به‌ صورت ماهیانه برگزار می‌شود.

ناصر توکلی اظهار داشت: مجمع بسیج از جمع نخبگان بسیجی قشرهای مختلف بسیج شکل گرفت و قرار است در موضوعات مختلف نشست‌های کارشناسی داشته و هر یک از کارگروه‌های موضوعی پیرامون موضوع خاص کارگروه پیشنهادات، معایب، محاسن و اجرایی شدن کار را بررسی و نتایج حاصله در کارگروه‌ها به مجمع ارائه و در جلسات اجلاسیه که با حضور نخبگان اقشار برگزار می‌شود رای‌گیری و به‌عنوان مصوبات در بیانیه‌ای به مراجع ذیصلاح و مرتبط منعکس شود.

وی ابراز داشت: این مصوبات می‌تواند در امور مختلف مدیریت کمک کار مسئولان تصمیم‌ساز و اجرایی باشد و راهکاری برای کاهش و رفع مشکلات است.

به گزارش فارس، در این جلسه مسئولان چهار کارگروه پیشنهادات و مصوبات کارگروه متبوع خود را ارائه و موافقان و مخالفان نظرات خود را در هر زمینه اعلام و سپس با رای‌گیری انجام و تعدادی از مصوبات کارگروه‌ها در اجلاسیه به تصویب رسید که در بیانیه به مجمع عالی استان و دستگاه‌های مرتبط ارسال می‌شود.

انتهای پیام/86023/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول