اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج سپاه قشم:

تفکر و فرهنگ بسیجی باعث پیشرفت‌‌ نظام شده است

فرمانده سپاه قشم گفت: تفکر و فرهنگ بسیجی باعث پیشرفت‌‌ نظام شده است.

تفکر و فرهنگ بسیجی باعث پیشرفت‌‌ نظام شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، حمید ماندگاری یک‌شنبه شب در ششمین نشست شورای مرکزی بسیج اساتید استان هرمزگان که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم برگزار شد، اظهار داشت: تفکر و فرهنگ بسیجی باعث پیشرفت‌های نظام اسلامی در تمام زمینه‌های علمی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی شده و موجبات نگرانی دشمنان را رقم زده است.

وی افزود: فکر و فرهنگ بسیجی در تمامی زمینه‌ها دشمن را در رسیدن به اهداف شوم ناکام گذاشته و هیچ کس نمی‌تواند دستاوردهای بسیج مستضعفان را در پیشرفت کشور نادیده بگیرد.

ماندگاری بیان داشت: با توجه به غالب بودن جنگ نرم در عصر حاضر، اهمیت، پیچیدگی و صورت‌های مختلف آن که با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای روز منجر به تغییرات تدریجی و گسترده در حوزه‌های دانشگاهی، مراکز علمی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور می‌شود باید شناخت درستی از ویژگی‌ها، خصوصیات، اهداف، ابزارها، تاکتیک‌ها و راه‌های مقابله با دشمن داشته باشیم تا آنها به اهداف پلید خود نرسند.

فرمانده بسیج سپاه قشم در پایان اضافه کرد: اساتید بسیجی متعهد باید تقوا را در اولویت کارهای خود قرار دهند و دانشجویان را دعوت به تقوای دین و پیرو صدیق ولایت و آرمان‌های انقلاب باشند.

انتهای پیام/88001/خ20/ظ1004
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول