اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان خبر داد

اجرای مراسم خطبه‌خوانی حضرت زینب (س) در زنجان

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان گفت: مراسم خطبه‌خوانی حضرت زینب (س) در آستانه اربعین حسینی در زنجان اجرا می‌شود.

اجرای مراسم خطبه‌خوانی حضرت زینب (س) در زنجان

جواد غم‌پرور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: مراسم ویژه اربعین حسینی، در شب اربعین و صبح روز اربعین در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مراسم ویژه اربعین حسینی ساعت هشت شب در حسینیه اعظم زنجان آغاز می‌شود، تصریح کرد: صبح روز اربعین نیز این مراسم از ساعت 9 آغاز و اجرا می‌شود.

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان با بیان اینکه سخنرانی هر دو مراسم در شب و صبح اربعین توسط امام جمعه اردبیل، حجت‌الاسلام حسن عاملی صورت می‌گیرد، اضافه کرد: پس از سخنرانی حجت‌الاسلام عاملی در روز اربعین، عزاداری داخل مسجد حسینیه اعظم نیز انجام می‌گیرد.

این مسئول از حرکت دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان به مناسبت اربعین حسینی خبر داد و یادآور شد: این دسته روز اربعین به سمت امامزاده سید ابراهیم (ع) حرکت می‌کند.

غم‌پرور مرتضی حیدری، محمود حسینی و علیرضا بیگدلی را مداحان مراسم اربعین حسینی در حسینیه اعظم زنجان برشمرد.

وی در ادامه با اشاره به مراسم خطبه‌خوانی حضرت زینب (س) در آستانه اربعین حسینی، اذعان داشت: این مراسم فقط ویژه بانوان برگزار می‌شود.

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان زمان اجرای مراسم خطبه‌خوانی حضرت زینب (س) را در زنجان روز 28 آذر ماه اعلام کرد و گفت: این مراسم توسط 20 نفر از بسیجیان به صورت نمایشی اجرا می‌شود.

این مسئول در پایان خاطرنشان شد: مراسم خطبه‌خوانی حضرت زینب (س) با همکاری حوزه مقاومت بسیج فاطمه‌الزهرا (س) در حسینیه اعظم زنجان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/73006/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول