اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم خبر داد

برگزاری مسابقه عکاسی از کاروان بزرگ پیاده عزاداران اربعین حسینی در قم

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از برگزاری مسابقه عکاسی ویژه کاروان بزرگ پیاده عزاداران اربعین حسینی در قم خبر داد.

برگزاری مسابقه عکاسی از کاروان بزرگ پیاده عزاداران اربعین حسینی در قم

حسین نیازمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با همکاری انجمن عکاسان قم و مسجد مقدس جمکران در نظر دارد برای حفظ و ثبت لحظات ناب پیاده‌روی باشکوه عزاداران حسینی در روز اربعین در این استان، مسابقه عکاسی برگزار کند.

وی ضمن دعوت از علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه گفت: مراسم عزاداری بزرگ اربعین حسینی مردم قم از ساعت 13:30 بعد از ظهر روز دوشنبه دوم دی‌ماه و با شرکت انبوهی از هیئت‌های مذهبی، عزاداران حسینی و همچنین خدام مسجد مقدس جمکران از مقابل حرم حضرت معصومه (س) آغاز شده و راهپیمایان ضمن عزاداری و سینه‌زنی از مسیر بلوار پیامبر اعظم (ص) به سمت مسجد مقدس جمکران حرکت خواهند کرد.

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با بیان اینکه این مسابقه در 2 بخش اصلی (تک عکس) و ویژه (عکاسی با تلفن همراه) برگزار می‌شود، افزود: شرکت در این مسابقه برای تمام عکاسان حرفه‌ای و آماتور در شرایط سنی مختلف آزاد بوده و هر عکاس می‌تواند حداکثر هفت اثر ارسال کند.

نیازمند به نحوه ارسال آثار اشاره کرد و اظهار داشت: هر شرکت‌کننده می‌تواند آثار خود را به سه صورت سیاه و سفید، تک رنگ و یا رنگی با رعایت تمام نکات و قوانین ذکر شده در فراخوان از طریق پایگاه الکترونیکی دبیرخانه این مسابقه به نشانی aks@jamkaran.ir و یا به آدرس قم، مسجد مقدس جمکران، صندوق پستی 3747113135 ارسال کند.

وی تصریح کرد: پس از بررسی اولیه هیئت داوران و انتخاب عکس‌های برگزیده، برای ارسال فایل اصلی و با کیفیت بالای عکس‌ها با صاحبان آثار تماس گرفته خواهد شد.

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با بیان اینکه عکس‌های ارسالی باید مستند بوده و صرفاً در مراسم ذکرشده تهیه شده باشد، تاکید کرد: لازم است همراه با فایل عکس‌های ارسالی، یک فایل جداگانه حاوی مشخصات شرکت‌کننده و توضیحات عکس‌ها که در فراخوان مسابقه ذکر شده نیز ارسال شود.

وی در پایان مهلت ارسال آثار را تا هفتم دی‌ ماه سال‌ جاری اعلام کرد و گفت: در نهم ربیع‌الاول همزمان با آغاز ولایت حضرت ولیعصر (عج) طی مراسمی به برگزیدگان، کمک هزینه سفر به کربلای معلی و سفر به مشهد مقدس اهدا خواهد شد.

نیازمند خاطرنشان کرد: آثار ارسالی به دبیرخانه مسابقه قابل استرداد نیست و حق استفاده از آثار ارسالی برای این اداره کل محفوظ است.

علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه برای دریافت فراخوان مسابقه و اطلاع کامل از قوانین و چگونگی ارسال آثار به پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم به نشانی www.ershadqom.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/2258/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول