اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان استان البرز خبر داد

برگزاری همایش اربعین لاله‌ها با حضور ورزشکاران البرزی

معاون توسعه امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان البرز از برگزاری همایش اربعین لاله‌ها با حضور ورزشکاران این استان خبر داد.

برگزاری همایش اربعین لاله‌ها با حضور ورزشکاران البرزی

قاسم پوستین‌دوز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار کرد: ورزش کردن صرف و کسب مدال‌های قهرمانی به تنهایی حائز اهمیت نیست؛ اگر ورزشکاران دارای روحیه پهلوانی و جوانمردی نباشند، کسب مقام و رتبه آنها ارزش چندانی نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: اکثریت جامعه ورزشی کشور به ویژه ورزشکاران استان البرز همواره بر پرورش و تذهیب نفس تاکید دارند و الگوی ورزشکاران ما مولا علی (ع) است؛ قهرمانان ملی ایران از جمله استان البرز به داشتن اخلاق نیکو شهرت دارند.

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان استان البرز افزود: جامعه ورزشی استان از جمله ورزشکاران، مربیان و مدیران ورزشی همواره در امور خیر پیشگام بوده و با روحیه ولایی و مذهبی که دارند الگوی مناسبی برای مردم به ویژه نسل جوان به شمار می‌آیند.

پوستین‌دوز با اشاره به برگزاری مراسم دهه اول و دوم محرم و عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) در هفته‌های گذشته گفت: جامعه ورزش استان البرز در این مراسم حضوری گسترده داشته که این امر نشان‌دهنده عمق ارادت آنها به سید و سالار شهیدان و روحیه معنوی و مذهبی ورزشکاران البرز است.

وی با بیان اینکه سال گذشته برای نخستین بار همایش اربعین لاله‌ها با حضور ورزشکاران البرزی برگزار شد، گفت: مقدمات و تمهیدات لازم برای برگزاری دومین دوره این همایش در استان البرز فراهم شده است.

*برگزاری همایش اربعین لاله‌ها با حضور 2 هزار ورزشکار البرزی

معاون توسعه امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان البرز افزود: بر اساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته این همایش امسال با حضور بیش از 2 هزار ورزشکار از رشته‌های مختلف برگزار خواهد شد.

پوستین‌دوز افزود: مدیریت همایش فوق بر عهده اداره‌کل ورزش و جوانان استان بوده و مقدمات کار توسط هیئت‌های مختلف ورزشی انجام شده است.

*تشکیل هیئت ابوالفضل العباس (ع) توسط ورزشکاران البرزی

وی افزود: یکی دیگر از اقدامات خوبی که توسط جامعه ورزشی البرز انجام شده است، تشکیل هیئت مذهبی و معنوی ابوالفضل العباس (ع) البرز با حضور و مدیریت جامعه ورزشی استان است.

پوستین‌دوز خاطرنشان کرد: این هیئت در برگزاری دومین دوره همایش اربعین لاله‌ها نقش موثری داشته است.

به گفته وی، همایش فوق روز یکشنبه هفته آینده اول دی‌ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2302/ز40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول