اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط عمومی اداره ارشاد استان قم خبر داد

برگزاری مسابقه پیامکی ویژه عزاداری بزرگ اربعین حسینی در قم

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از برگزاری مسابقه پیامکی در حاشیه مراسم عزاداری بزرگ اربعین حسینی مردم قم خبر داد.

برگزاری مسابقه پیامکی ویژه عزاداری بزرگ اربعین حسینی در قم

حسین نیازمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و سپاه علی بن ابیطالب (ع)، حرم مطهر حضرت معصومه (س)، مسجد مقدس جمکران، شهرداری و شرکت مخابرات اقدام به تهیه و چاپ بروشوری همراه با سئوالات پیامکی از این بروشور کرده است تا در روز اربعین به صورت گسترده در بین عزاداران حسینی توزیع شود.

وی در ادامه به موضوعات مطرح شده، اشاره کرد و افزود: گزیده‌ای از نامه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به معاویه و سخنان روح‌بخش آن حضرت برای روشن شدن هدف قیام از مطالب این بروشور است.

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به توزیع گسترده این بروشور در مراسم پیاده‌روی عظیم مردم قم از حرم تا جمکران در روز اربعین اظهار داشت: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه پس از دریافت بروشور مربوطه در مراسم عزاداری، پاسخ سئوالات را به صورت پیام کوتاه به سامانه پیامکی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم به شماره 100030251 ارسال خواهند کرد.

نیازمند مهلت ارسال پیامک‌ها را تنها در روز اربعین عنوان کرد و گفت: به 50 نفر از کسانی که پاسخ‌های صحیح را ارسال کنند جوایزی اهدا خواهد شد.

گفتنی است،‌ مراسم عزاداری بزرگ اربعین حسینی مردم قم از ساعت 13:30 بعد از ظهر روز دوشنبه دوم‌ دی ماه با شرکت انبوهی از هیئت‌های مذهبی، عزاداران حسینی و همچنین خدام مسجد مقدس جمکران از مقابل حرم حضرت معصومه (س) آغاز شده و راهپیمایان ضمن عزاداری و سینه‌زنی از مسیر بلوار پیامبر اعظم (ص) به سمت مسجد مقدس جمکران حرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/2258/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول