اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کاشمر:

قرائت زیارت اباعبدالله الحسین (ع) در اربعین منحصر به فرد است

امام جمعه کاشمر گفت: به لحاظ زیارتی قرائت زیارت اباعبدالله الحسین (ع) در روز اربعین منحصر به فرد است چرا که تنها زیارتی بوده که مخصوص یک امام است.

قرائت زیارت اباعبدالله الحسین (ع) در اربعین منحصر به فرد است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، حجت‌الاسلام سیدقاسم یعقوبی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی کاشمر اظهار کرد: روز اربعین از روزهای تاریخی تشیع به شمار می‌رود و قرائت این زیارتنامه یکی از سنت‌های حسنه است که با حضور اقشار مختلف برپا می‌شود.

وی با اشاره به جایگاه اربعین در زنده نگه‌ داشتن نهضت سرور و سالار شهیدان بر برپایی مراسم‌های باشکوه عزاداری تأکید کرد و افزود: توجه به برگزاری مراسم اربعین حسینی فرصت مناسبی برای ترویج و گسترش فرهنگ حسینی در سطح جامعه است.

در ادامه این جلسه که به ریاست حجت‌الاسلام سید‌قاسم یعقوبی امام جمعه کاشمر و اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان در بیت امام جمعه برگزار شد بر فراهم کردن امکانات برای باشکوه برگزار کردن مراسم اربعین در چهلمین روز شهادت امام حسین (ع) و در 28 صفر سالروز ارتحال پیامبر مکرم اسلام تاکید شد.

همچنین براساس مصوبه شورای فرهنگ عمومی شهرستان قرائت زیارت اربعین و زیارت حضرت رسول (ص) در آستان مقدس امامزادگان سید حمزه (ع)، سید مرتضی (ع)، زیارتگاه شهید مدرس و تمامی مساجد سطح شهر و روستا انجام خواهد شد.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول