اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس قم عنوان شد

اعلام ویژه برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) در اربعین حسینی

مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس قم ویژه برنامه‌های حرم حضرت فاطمه معصومه (س) در اربعین حسینی را تشریح کرد.

اعلام ویژه برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) در اربعین حسینی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)، حجت‌الاسلام روح‌الله فاطمی‌نسب گفت: بر اساس برنامه اعلام شده، در شب اربعین حضرت سید‌الشهدا (ع) محفل انس با قرآن و عترت با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی و مداحی علی مهدوی‌نژاد همراه با قرائت قرآن توسط آقای یزدانی‌پناه، بعد از نماز عشا در شبستان امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آغاز مراسم سوگواری حرم مطهر در روز اربعین از ساعت 9:30 در شبستان امام خمینی (ره) گفت: این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین میردامادی، مداحی حاج حسن حیدرزاده و قرائت زیارت اربعین توسط سید علی حسینی‌نژاد همراه است.

مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس قم به برگزاری آیین عزاداری و مرثیه‌خوانی در عصر روز اربعین با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی شاهرودی و مداحی آقای دلشاد اشاره کرد و ادامه داد: در شام اربعین نیز عزاداری سالار شهیدان با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین فرحزاد و مداحی اسلام میرزایی برگزار می‌شود.

فاطمی‌نسب خاطرنشان کرد: از شب اربعین به مدت 10 شب، بعد از نماز عشا، یک جزء از قرآن کریم هدیه به روح حضرت سید‌الشهدا (ع) توسط قاریان برجسته کشوری و زائران کریمه اهل‌بیت (ع) در شبستان امام خمینی (ره) قرائت می‌شود.

انتهای پیام/2258/م/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول