اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد منوجان خبر داد

جمع‌آوری بیش از یک‌میلیارد ریال صدقه در منوجان

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان منوجان گفت: از تعداد 6 هزار و 899 صندوق‌ صدقات در سطح این شهرستان بالغ بر یک‌میلیارد ریال صدقه جمع‌آوری شده است.

جمع‌آوری بیش از یک‌میلیارد ریال صدقه در منوجان

علی رئیسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در منوجان با تشریح عملکرد این نهاد در نیمه نخست امسال اظهار داشت: طی این مدت یک‌هزار و 952 خانوار زیر پوشش شامل 5 هزار و 679 نفر به مبلغ 6 میلیارد و 297 میلیون ریال مستمری دریافت کردند.

وی با اشاره به پرداخت مبلغ 6 میلیارد و 850 میلیون ریال مستمری به 2 هزار و 290 خانوار مددجوی طرح شهید رجایی عنوان کرد: طی این مدت خدمات تحصیلی به تعداد یک‌هزار و  468 دانش‌آموز و 181 دانشجوی زیر پوشش با هزینه‌ای بالغ بر 157 میلیون ریال ارائه شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان منوجان از پرداخت 33 مورد وام اشتغالزایی و خودکفایی و 81 مورد وام‌ زودبازده با هزینه‌ای بالغ بر 6 میلیارد ریال خبر داد و عنوان کرد: تعداد 30 مورد جهیزیه کامل به نوعروسان تحت حمایت با هزینه‌ای بالغ بر 300 میلیون ریال اهدا شده است.

وی با اشاره به پرداخت 180 مورد سبد کالای سوء‌تغذیه بین کودکان زیر شش سال شهرستان بیان داشت: پرداخت 45 مورد تعمیر مسکن با هزینه‌ای بالغ بر 109 میلیون ریال و اطعام بیش از 4 هزار نفر از مددجویان کمیته امداد شاخه منوجان از اقدامات این نهاد است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان منوجان از شناسایی 45 نفر از ایتام تحت حمایت و ارائه خدمات به آنها خبر داد و خاطرنشان کرد: هزینه درمانی 94 نفر از مددجویان با هزینه‌ای بالغ بر 42 میلیون ریال پرداخت شده است.

رئیسی تصریح کرد: از تعداد 6 هزار و 899 صندوق‌ بزرگ، متوسط و کوچک صدقات در سطح شهرستان بالغ بر یک‌میلیارد و 107 میلیون ریال صدقه جمع‌آوری شده است.

انتهای پیام/80006/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول