اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان نمین:

نمینی‌ها 150 میلیون ریال صدقه پرداخت کرده‌اند

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان نمین گفت: در دو ماه اخیر مردم خیراندیش نمین بیش از 150 میلیون ریال صدقه پرداخت کرده‌اند.

نمینی‌ها 150 میلیون ریال صدقه پرداخت کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پرویز قاسم‌نژاد ظهر امروز در نشست مسئولان کمیته امداد امام خمینی نمین اظهار داشت: طی مهر و آبان ماه سال جاری، مردم خیر شهرستان نمین نزدیک به 150 میلیون ریال صدقه پرداخت کرده‌اند که این رقم در قیاس با سال‌های گذشته 20 درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: این مبلغ از صندوق‌های بزرگ، متوسط و کوچک نصب شده در سطح شهرستان نمین جمع‌آوری شده و در اسرع وقت برای مرتفع ساختن مشکلات نیازمندان تحت حمایت هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان نمین با بیان اینکه عمل خیر مردم شهرستان نمین تنها به پرداخت صدقه ختم نمی‌شود، یادآور شد: همواره خیرین این شهرستان در کنار امدادگران کمیته‌ امداد برای دست‌گیری از فقرا و نیازمندان حضوری چشمگیر دارند به طوری که مساعدت‌های آنان روز به روز در حال افزایش است.

قاسم‌نژاد بیان داشت: مبالغ جمع‌آوری شده از صندوق‌های صدقات در سراسر این شهرستان، در سرفصل‌های مختلف از جمله بهداشت و درمان، مسکن مددجویان، هزینه‌ تحصیل دانشجویان و دانش‌آموزان، در راه ماندگان، کمک به آزادی زندانیان نیازمند و آبرومند جرایم غیر عمد و کمک هزینه‌ جهیزیه‌ نوعروسان هزینه می‌شود.

این مسئول در مورد مصرف مبالغ جمع‌آوری شده از صندوق‌های بزرگ صدقات نیز گفت: 15 درصد این مبلغ برای تعمیر و تکمیل و بازسازی مسکن مددجویان، 10 درصد برای هزینه‌های فرهنگی دانش‌آموزان و دانشجویان خانواده‌های تحت حمایت هزینه شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان نمین در پایان سخنان خود عنوان کرد: 15 درصد از این صدقات برای تهیه‌ جهیزیه به دختران بی‌‌سرپرست نیازمند،‌ 15 درصد برای هزینه‌های درمان مددجویان،‌ 20 درصد برای پرداخت وام کارگشایی فوری و ضروری نیازمندان و 25 درصد دیگر نیز برای کمک‌های موردی و محرومان مستعد صرف شده است.

انتهای پیام/62007/ل30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول