اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آبان ماه امسال

مردم ارومیه بیش از یک میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند

مدیر کمیته امداد ارومیه از جمع‌آوری بیش از یک میلیارد و 304 میلیون ریال صدقه از سوی مردم نیکوکار ارومیه در آبان ماه امسال خبر داد.

مردم ارومیه بیش از یک میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند

شهریار حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: به یاری خداوند مشارکت‌های مردم ارومیه به نیازمندان در طول امسال رشد قابل توجهی نسبت به سال‌های گذشته دارد که این مشارکت‌ها در قالب پرداخت نقدی به صورت صدقه، پرداخت زکات و کمک‌های غیر نقدی متجلی می شود.

وی از جمع‌آوری بیش از یک میلیارد و 304 میلیون ریال از بابت صدقه در طول آبان ماه امسال، در ارومیه خبر داد.

حسین‌زاده تصریح کرد: این مبالغ تنها از طریق صندوق‌های صدقات کوچک، بزرگ و متوسط موجود در اماکن عمومی، ادارات،‌سازمان‌ها،‌منازل و معابر ارومیه جمع‌آوری شده‌اند.

مدیر کمیته امداد ارومیه میزان زکات جمع‌آوری شده از سوی کشاورزان این شهرستان را نیز در طول آبان ماه امسال 708 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این میزان به صورت نقدی و غیرنقدی پرداخت شده‌اند.

حسین‌زاده همچنین از اهدای بیش از یک هزار و 500 کیلو میوه ازسوی خیرین و باغداران این شهرستان در طول آبان ماه به نیازمندان خبر داد و افزود: ارزش ریالی میوه‌های اهدا شده حدود 23 میلیون ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/61006/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول