اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان خرم‌دره خبر داد

جمع‌آوری 1.3 میلیارد ریال صدقه در شهرستان خرم‌دره

مدیر کمیته امداد شهرستان خرم‌دره از جمع‌آوری یک میلیارد و 300 میلیون ریالی صدقه در شهرستان خرم‌دره خبر داد.

جمع‌آوری 1.3 میلیارد ریال صدقه در شهرستان خرم‌دره

ابوالفضل احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: جمع‌آوری صدقات یکی از عمده طرح‌هایی است که توسط کمیته امداد و در فصول مختلف سال اجرا می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به برخی از آیات نازل شده و روایات نقل شده در زمینه پرداخت صدقه اضافه کرد: پرداخت صدقه علاوه بر رفع بلا اقدامی در راستای کمک به افراد نیازمند است.

این مسئول با اشاره به اینکه عمده هدف جمع‌آوری صدقات مردمی محرومیت‌زدایی است، اضافه کرد: خوشبختانه مردم شهرستان خرم‌دره همکاری مطلوبی در راستای پرداخت صدقه با کمیته امداد این شهرستان دارند.

مدیر کمیته امداد شهرستان خرم‌دره در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 9 هزار و 700 صندوق صدقه در شهرستان خرم‌دره وجود دارد، اذعان داشت: این تعداد شامل صندوق‌های بزرگ، کوچک و متوسط است.

احمدی خاطرنشان کرد: در نیمه نخست امسال یک میلیارد و 399 میلیون و 538 هزار ریال صدقه در شهرستان خرم‌دره جمع‌آوری شده است.

وی ابراز داشت: صدقات جمع‌آوری شده در راستای حل مشکلات مددجویان شامل مشکلات تحصیلی، پرداخت کمک هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان و پرداخت وام‌های کارگشایی به مددجویان هزینه می‌شود.

* جمع‌آوری 80 میلیون ریال کمک مردمی در طرح رضوان

این مسئول به سایر طرح‌های مشارکتی کمیته امداد اشاره کرد و گفت: طرح رضوان یکی از طرح‌های حسنه اجرایی توسط کمیته امداد بوده و به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای ساخت مسکن مددجویان اجرایی می‌شود.

وی اضافه کرد: در قالب اجرای این طرح مردم خیر و نوع‌دوست و همچنین حامیان با مراجعه به دفاتر امداد و پرداخت کمک‌ها به صورت اینترنتی در امر خیر مسکن‌سازی برای خانواده‌های محروم شرکت می‌کنند.

مدیر کمیته امداد شهرستان خرم‌دره با اشاره به اینکه یکسان‌سازی کمک‌های مردمی از اهداف امداد در اجرای این طرح است، ادامه داد: کمیته امداد در تلاش است دارد با کمک خیرین اساسی‌ترین مشکل نیازمندان که مسکن است را حل کند و با این اقدام به توانمندسازی مددجویان کمک کند.

این مسئول با بیان اینکه طی نیمه نخست امسال 80 میلیون ریال در قالب طرح رضوان در شهرستان خرم‌دره جمع‌آوری شده، متذکر شد: این مبلغ در راستای ساخت مسکن برای مددجویان این نهاد هزینه شده است.

احمدی در پایان اذعان داشت: با نظارت مستمری که بر ساخت این واحدها وجود دارد، واحدهای مددجویی بر اساس استانداردهای روز و با رعایت اصول ایمنی ساخته شده است.

انتهای پیام/73005/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول