اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان بیله‌سوار:

بیله‌سواری‌ها 630 میلیون ریال صدقه پرداخت کردند

مدیر کمیته امداد شهرستان بیله‌سوار گفت: اهالی مرزنشین و مؤمن شهرستان بیله‌سوار از ابتدای امسال تاکنون بیش از 630 میلیون ریال صدقه پرداخت کردند.

بیله‌سواری‌ها 630 میلیون ریال صدقه پرداخت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، طاهر مهدی‌پور عصر امروز در جلسه مشارکت‌های مردمی شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: این میزان پرداخت صدقه در هشت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 22 درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: در طول این مدت مردم خیر و نیکوکار شهرستان بیله‌سوار نزدیک به 630 میلیون ریال صدقه پرداخت کردند.

مهدی‌پور در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: پرداخت صدقه و کمک به همنوع یکی از موضوعاتی است که در دین اسلام تأکید بسیاری به آن شده است.

این مسئول اضافه کرد: کمیته امداد بیش از ده‌ها طرح مشارکتی را با همکاری و همیاری مردم خیر اجرا می‌کند که یکی از عمده‌ترین این طرح‌ها، طرح جمع‌آوری صدقه است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از هفت هزار و 195 صندوق صدقه در شهرستان بیله‌سوار نصب و توزیع شده است، بیان کرد: این صندوق‌ها شامل صندوق‌های کوچک خانگی، صندوق‌های متوسط موجود در ادارات و صندوق بزرگ تعبیه شده در معابر و میادین است.

مدیر کمیته امداد شهرستان بیله‌سوار یادآور شد: مبالغ جمع‌آوری شده از صندوق‌های صدقات به منظور کمک به دانش‌آموزان، دانشجویان، آموزش خانواده، تهیه جهیزیه برای نوعروسان، تعمیرات مسکن و امور عمرانی، پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه کارگشایی و اشتغالزایی و هزینه‌های درمانی و بهداشتی به مددجویان این نهاد هزینه می‌شود.

مهدی‌پور با اشاره به فرهنگ‌سازی پرداخت صدقه ادامه داد: صدقه در این شهرستان فرهنگ‌سازی شده و مبالغ واریزی مردم به عنوان صدقه روز به روز در حال افزایش است.

پرداخت تسهیلات اشتغال برای خودکفایی مددجویان ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر کمیته‌ امداد شهرستان پارس‌آباد گفت: یکی از مجریان طرح اشتغال و خودکفایی کمیته‌ امداد شهرستان پارس‌آباد توانست تخته فرشی را ببافد که بالغ بر 600 میلیون ریال به فروش رسید.

صمد کریمی در جلسه مشابه با اعلام این خبر افزود: اندازه‌ این فرش 12 متر مربع است که در مدت هفت ماه توسط سه فرشباف از مجریان طرح خودکفایی شهرستان پارس‌آباد بافته شده است.

وی با اشاره به اینکه بافنده‌ این فرش یکی از مددجویان موفق در طرح خودکفایی است، تصریح کرد: بالغ بر 30 میلیون ریال تسهیلات اشتغال و خودکفایی به این خانواده‌ تحت حمایت پرداخت شده بود.

کریمی خاطر نشان کرد: اغلب فرش‌های تولیدی مجریان طرح‌های خودکفایی کمیته‌ امداد به دلیل کیفیت مناسب و تطابق با سلیقه‌ مشتریان، تقاضای بسیاری برای فروش دارند.

مدیر کمیته امداد شهرستان پارس‌آباد در بخش پایانی سخنان خود اضافه کرد: با اجرای چندین دوره‌ آموزشی بافت فرش، استفاده از الگوهای مناسب فرش، مدنظر قرار دادن سلیقه‌ بازار، انجام مطالعه و پژوهش‌های میدانی بر تولیدات قبلی و اقدامات مفیدی که در رنگ‌بندی و رج‌شمار فرش‌ها صورت گرفته، موجب ارتقا و رشد کیفیت و در نهایت رضایتمندی تولیدکننده و خریدار شده است.

انتهای پیام/62004/ک40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول