اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان خرم‌دره خبر داد

پرداخت 6 میلیارد ریال مستمری به مددجویان خرم‌دره

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان خرم‌دره از پرداخت 6 میلیارد ریال مستمری به مددجویان خرم‌دره خبر داد.

پرداخت 6 میلیارد ریال مستمری به مددجویان خرم‌دره

ابوالفضل احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد یک نهاد حمایتی بوده و به تدبیر امام راحل و در راستای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه تاسیس شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین اهداف تاسیس کمیته امداد تامین عدالت اجتماعی بوده است، اضافه کرد: خوشبختانه با تلاش‌های امدادگران و کمک‌هایی که خیرین در حمایت از خانواده‌های زیرپوشش انجام داده‌اند، اقدامات مطلوبی در راستای بهره‌مندی اقشار آسیب‌پذیر جامعه و نیازمندان انجام شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان خرم‌دره در ادامه با اشاره به افرادی که جامعه هدف کمیته امداد محسوب می‌شوند، اذعان داشت: خانواده‌های زیرپوشش این نهاد در قالب طرح مددجویی شامل (زنان سرپرست خانوار، خانواده‌های ایتام، از کار افتادگان) و در قالب طرح شهید رجایی شامل (خانواده‌های نیازمند بالای 60 سال روستایی) هستند.

این مسئول با اشاره به اینکه در حال حاضر یک هزار و 645 خانوار شامل مددجویان عادی و طرح مددجویی زیر پوشش کمیته امداد شهرستان خرم‌دره هستند، تصریح کرد: در هشت ماهه گذشته از سال جاری 6 میلیارد و 60 میلیون ریال مستمری به این تعداد مددجو پرداخت شده است.

پرداخت 73 فقره کمک هزینه ازدواج به مددجویان خرم‌دره

وی در ادامه از پرداخت کمک هزینه ازدواج به مددجویان خرم‌دره‌ای خبر داد و بیان کرد: این نهاد به منظور آسان‌سازی موضوع ازدواج بین مددجویان این نهاد اقدام به اهدای کمک هزینه ازدواج به جوانان در شرف ازدواج می‌کند.

مدیر کمیته امداد شهرستان خرم‌دره با اشاره به اینکه کمک هزینه‌های ازدواج به منظور تشویق جوانان به انجام این عمل مقدس و همچنین جلوگیری از بالا رفتن سن ازدواج در بین جامعه هدف صورت می‌گیرد، گفت: خوشبختانه به علت اعتقادات عمیقی که در بین جامعه هدف امداد وجود دارد، ازدواج‌های مددجویی از پایداری خوبی برخوردار بوده و کمتر دیده شده که این ازدواج‌ها منجر به جدایی و طلاق شود.

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه کمک هزینه‌های ازدواج مددجویان خرم‌دره در قالب پرداخت کمک هزینه خرید جهیزیه و هدیه ازدواج به واجدان شرایط پرداخت می‌شود، متذکر شد: در هشت ماهه گذشته از سال جاری 73 فقره کمک هزینه ازدواج به مددجویان پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: برای پرداخت این تعداد کمک هزینه 610 میلیون ریال توسط کمیته امداد خرم‌دره هزینه شده است.

انتهای پیام/73005/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول