اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان بیجار:

300 نفر از مددجویان کمیته امداد بیجار اطعام می‌شوند

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان بیجار از اطعام بیش از 300 مددجوی زیرپوشش این نهاد از محل درآمد موقوفه یکی از افراد خیر این شهرستان خبر داد.

300 نفر از مددجویان کمیته امداد بیجار اطعام می‌شوند

مجید خدابخشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیجار اظهار کرد: این تعداد مددجو با همکاری اداره اوقاف این شهرستان به مدت سه شب متوالی اطعام می‌شوند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان بیجار افزود: هزینه‌های این برنامه از محل درآمد موقوفه مرحوم حاج شهباز از خیرین بیجاری تامین شده است و اطعام مددجویان در کانون فرهنگی ولایت کمیته امداد این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شب گذشته نخستین گروه مددجویان اطعام شدند، تصریح کرد: این مراسم به مدت سه شب با عنوان اطعام و تعزیه‌داری است و در حاشیه آن مسابقات قرآنی، مداحی و روضه‌خوانی در عزای امام حسین (ع) و همچنین کلاس حقوقی برگزار می‌شود.

خدابخشی در ادامه از اجرای طرح فلاح توسط کمیته امداد امام خمینی خبر داد و گفت: اجرای این طرح با حضور هیئت‌های مذهبی به صورت شبکه‌ای در شهر و روستاهای شهرستان بیجار برگزار شده است.

به گفته وی، 50 خانوار در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند و تاکنون به 30 خانوار آموزش‌های لازم داده شده است.

*توانمندسازی 360 خانوار از مددجویان بیجاری

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان بیجار در ادامه از وجود هزار و 147 حامی در طرح اکرام ایتام خبر داد و گفت: این تعداد حامی از 350 مددجوی بی‌سرپرست به صورت نقدی و غیرنقدی حمایت‌ می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه کمک‌های نقدی حامیان به صورت ماهانه به حساب ایتام واریز می‌شود، گفت: کمک‌های غیرنقدی در طول سال با توجه به نیاز ایتام توسط حامیان پرداخت می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان بیجار در ادامه از وجود 38 حامی در طرح محسنین خبر داد و گفت: بیش از 100 نفر از مددجویان کمیته امداد بیجار نیازمند حمایت‌های خیرین در طرح محسنین هستند و امید است مردم نوع‌دوست بیجاری این مهم را محقق سازند.

وی در پایان با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی بیجار تاکنون 360 خانواده را توانمند کرده است، گفت: در توانمندسازی مددجویان علاوه بر جنبه مالی در زمینه معنوی و فکری نیز حمایت می‌شوند.

انتهای پیام/79015/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول