اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل:

کمیته امداد 16 اولویت پژوهشی دارد

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: کمیته امداد استان اردبیل 16 اولویت پژوهشی دارد که عملیاتی کردن آنها را در دستور کار قرار داده است.

کمیته امداد 16 اولویت پژوهشی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز زلالی عصر امروز همزمان با گرامیداشت هفته پژوهش در نشست با متولیان این حوزه در کمیته امداد اردبیل، اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون 16 مورد اولویت پژوهش در زمینه‌های اقتصاد مقاومتی، آسیب‌های اجتماعی ناشی از فقر، تأثیر اعتیاد بر خانواده‌های تحت حمایت، سبک زندگی اسلامی و ایرانی و... در دستور کار این نهاد مقدس است.

وی تصریح کرد: در سال گذشته 40 مقاله و پژوهش در زمینه‌ اصلاح الگوی مصرف، سبک زندگی و... توسط مددجویان تحت حمایت تهیه و تدوین شده بود که در همایشی نفرات برتر مورد تجلیل قرار گرفتند.

زلالی با اشاره به اینکه فعالیت‌های پژوهشی همواره باید در برنامه‌های این نهاد قرار گیرد، خاطر نشان کرد: محققان و پژوهشگران استان نیز در قالب موضوعات مختلف از جمله بروز آسیب‌های اجتماعی بر خانواده‌های تحت پوشش پژوهش‌هایی را انجام داده‌اند.

این مسئول اضافه کرد: تحقیقات و پژوهش‌های انجام شده می‌تواند به پیشبرد اهداف این نهاد در ریشه‌کنی فقر و محرومیت‌زدایی از منطقه تأثیرات بسزایی را به همراه داشته باشد.

وی با بیان اینکه در سال‌جاری با توجه به منویات مقام معظم رهبری در مورد جهاد اقتصادی و اقتصاد مقاومتی، اولویت فعالیت‌های پژوهشی به این موضوعات اختصاص یافت، بیان کرد: توجه به این اصل مهم کاربردهای بسزایی را در زندگی و جامعه به همراه دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل در پایان تحقیقات در زمینه‌ اقتصاد مقاومتی را بسیار حائز اهمیت دانست و یادآور شد: این امر می‌تواند نقش بسزایی را در جهت نحوه‌ احصا نیازهای مددجویان و مرتفع ساختن اساسی‌ترین مشکلات آنان ایفا کند.

انتهای پیام/62006/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول