اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای پژوهش و برنامه‌ریزی کمیته امداد فارس مطرح کرد

استقبال کمیته امداد از دیدگاه‌های علمی پژوهشگران

دبیر شورای پژوهش و برنامه‌ریزی کمیته امداد فارس گفت: این کمیته از هرگونه نظر و دیدگاه علمی دانشگاه‌ها، مراکز علمی و پژوهشی و محققان فارس به‌خوبی استقبال می‌کند.

استقبال کمیته امداد از دیدگاه‌های علمی پژوهشگران

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس، محمد صفری در نشست علمی شورای پژوهش و برنامه‌ریزی این نهاد اظهار داشت: کمیته امداد فاصله‌ علم و اجرا یا تئوری و عمل را به حداقل ممکن رسانیده است و از اجرایی کردن نظریه‌ها یا تئوری علمی که قابلیت اجرا و کاربرد در این نهاد مقدس داشته باشند استقبال می‌‌کند.

وی گفت: نشست‌های علمی شورای پژوهش و برنامه‌ریزی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس و کارگروه‌های تخصصی ذیربط با حضور پژوهشگران، محققان، اساتید دانشگاه و مدیران ارشد این نهاد به صورت مستمر تشکیل می‌شود و از نظرات و دیدگاه‌های جامع علمی در این نهاد استفاده می‌شود.

دبیر شورای پژوهش و برنامه‌ریزی کمیته امداد امام خمینی(ره) تصریح کرد: هر کدام از اعضای هیئت علمی، اساتید دانشگاه‌، محققان و پژوهشگران داخل و خارج از کشور که پیشنهاد، نظر یا نقدی نسبت به  فعالیت‌های این نهاد دارند می‌توانند ضمن هماهنگی با مدیریت برنامه‌ریزی در شورای پژوهش و برنامه‌ریزی حضور پیدا کرده و دیدگاه‌های خود را در شورای پژوهش و برنامه‌ریزی با مدیران ارشد این نهاد در میان بگذارند.

صفری افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) در راه خدمت‌رسانی به اقشار محروم و نیازمند جامعه از تمام  پتانسیل‌های این استان از جمله پتانسیل‌های علمی و پژوهشی استفاده خواهد کرد.

وی تصریح کرد: سالانه ده‌ها دانشجو از دانشگاه‌های مختلف این استان در مقاطع مختلف تحصیلی کارشناسی ارشد، موضوع پایان‌نامه‌ خود را متناسب با نیاز‌های این نهاد انتخاب می‌‌کنند و این نهاد همکاری‌های لازم را با آنان معمول می‌دارد.

این مقام مسئول ادامه داد: هدف از این ارتباطات علمی یافتن بهترین راه برای فقرزدایی از این استان است.

انتهای پیام/2448/ت/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول