اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد گیلان:

سند راهبرد پژوهشی کمیته امداد گیلان تدوین می‌شود

مدیرکل کمیته امداد گیلان خواستار فعالیت‌های پژوهشی در این نهاد شد و گفت: سند راهبرد پژوهشی کمیته امداد گیلان تدوین می‌شود.

سند راهبرد پژوهشی کمیته امداد گیلان تدوین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حسین علی‌محمدی بعد از ظهر امروز در همایش «پژوهش دریچه‌ای به سوی توسعه پایدار»، فعالیت‌های علمی و پژوهشی در کمیته امداد را ضرورت خواند و اظهار کرد: سیاست‌های کلی نظام اداری بر پایه دانش‌محور کردن فعالیت‌ها است.

وی بر پژوهش در حوزه‌های مختلف کمیته امداد تاکید کرد و افزود: اطلاعات در عصر حاضر بخش حیاتی و جدایی‌ناپذیر توسعه پایدار سازمان‌های دولتی و خصوصی محسوب می‌شود.

علی‌محمدی با بیان اینکه نهادها در عصر انفجار داده‌ها نیازمند اطلاعات جامع طبقه‌بندی‌شده هستند، تصریح کرد: اولویت جایگاه علم و پژوهش برای کمیته امداد گیلان حائز اهمیت است.

مدیرکل کمیته امداد گیلان از تدوین چارچوب‌های تخصصی ارزیابی و ارزش‌گذاری فعالیت‌های پژوهشی مدیران و کارکنان این نهاد خبر داد و بیان کرد: فعالیت کارمندان و مدیران کمیته امداد استان طبق چارچوب‌های مذکور ارزیابی می‌شود.

وی با اشاره به تدوین سند راهبرد چهار ساله پژوهشی ویژه کمیته امداد گیلان، خاطرنشان کرد: سند راهبردی نقشه راه برای رسیدن به اهداف و انسجام فعالیت‌های پژوهشی در حوزه تحقیقات بنیادی و توسعه‌ای است.

علی‌محمدی بر اهمیت تعیین اولویت‌های پژوهشی به منظور انجام فعالیت‌های کاربردی و هدفمند تاکید کرد و گفت: بیش از 200 عنوان پژوهش کاربردی از طرف مدیران ستادی و شهرستانی، استادان و صاحب‌نظران دانشگاه‌های استان به حوزه پژوهش کمیته امداد گیلان ارسال شده است.

انتهای پیام/84001/ت20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول