اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی:

رشد و توسعه حمل و نقل به کارگیری تخصص است

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی گفت: رشد و توسعه حمل و نقل به کارگیری تخصص است.

رشد و توسعه حمل و نقل به کارگیری تخصص است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، عصر امروز مجتبی رحمانی رضائیه در مراسم معارفه مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی که در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: نهایت سعی خود را در ادامه مسیر با تاسی از راهبردهای عزیزان و ظرفیت‌های جمعی و پایبندی به اصول خود یعنی شفافیت و پرهیز از افراط و تفریط کرده تا نقشی هر چند کوچک در پویایی و شکوفایی روز افزون ایفا کنیم. 

وی ابراز داشت: تعامل با دستگاه‌های اجرایی، هم افزایی و همکاری هر چه بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد و رویکرد خود را در دو محور ارائه می‌کنم. 

رحمانی رضائیه عنوان کرد: در محور نخست توسعه پایدار حمل و نقل مورد توجه بوده که محصول آن مستلزم اقدامات تامین، امکان دسترسی به شبکه، حمل و نقل کارآمد، تامین امکان خرید و سفارش اینترنتی خدمات حمل و نقل، اقتصادی کردن حمل و نقل، افزایش سوددهی بخش و استفاده از ابزارهای جدید است. 

وی ادامه داد: بهبود مستمر در حوزه کسب و کار، ایجاد بنادر خشک، استفاده از ظرفیت‌های منطقه آزاد تجاری ماکو، سرعت بخشی به پروژه‌های عمرانی، ساخت و سازهای پایانه‌های مرزی، تعامل بیشتر با دستگاه‌ها، مستقر بودن در مرزها در راستای تسریع حمل و نقل بین‌المللی، تعامل با انجمن‌های صنفی و بهره‌مندی از سیستم‌های حمل و نقل هوشمند در محور نخست مورد توجه قرار می‌گیرد. 

رحمانی رضائیه با اشاره به محور دوم، تصریح کرد: ارتقای ایمنی در حمل و نقل جاده‌ای در محور دوم ارائه شده به طوری که معیار ایمنی در شبکه‌ معابر نقش بسیار زیادی در میزان اعتمادپذیری شبکه دارد. 

وی افزود: باید تلاش شود تا در چند زمینه از جمله افزایش سلامت سفر با نظارت بیشتر مراکز معاینه خودروها، توسعه سیستم های حمل و نقل، ارتقای سطح دانش کاربران حمل و نقل، فرهنگ سازی و اجرای پروژه های مختلف، نظارت بر آموزش صحیح شاغلان و ارتباط و تعامل با دانشگاه ها فعالیت‌های خود را گسترش دهیم. 

رحمانی رضائیه تاکید کرد: بدیهی است تحقق این برنامه‌ها نیازمند همکاری همه‌جانبه مدیران ستادی و استانی به ویژه استاندار آذربایجان غربی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام/61005/ت30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول