اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان بوشهر خبر داد

راه‌اندازی 3 شهرک حمل و نقل در استان بوشهر

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان بوشهر گفت: اقدامات لازم برای راه‌اندازی 3 شهرک حمل و نقل در استان بوشهر انجام شده و به‌زودی این شهرک‌ها راه‌اندازی خواهد شد.

راه‌اندازی 3 شهرک حمل و نقل در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سیدحمید رضا علم ظهر امروز در نشست با خبرنگاران به مناسبت روز ملی حمل و نقل، اظهار کرد: اقدامات لازم برای راه‌اندازی سه شهرک حمل و نقل در استان بوشهر انجام و به‌زودی اجرایی خواهد شد.

وی بیان کرد: هم اینک این استان در کشور دارای جوان‌ترین ناوگان حمل و نقل اتوبوس با عمر متوسط پنج سال در مقابل عمر متوسط 11 سال کشوری است.

وی گفت: فراهم کردن زیرساخت‌های مناسب حمل و نقل در استان ضروری و برای پیشرفت در همه زمینه‌ها مورد نیاز است. در حال حاضر هفت مجتمع بین راهی با حضور بخش خصوصی در جاده‌ها فعال هستند ولی کافی نیست و امکانات بین جاده‌ای مطلوبی در سطح استان وجود ندارد.

این مقام مسئول ادامه داد: استان بوشهر یکی از استان‌های پیشرو در زمینه سیستم حمل و نقل هوشمند است طوری که در حال حاضر سیستم دوربین‌های ثابت کنترل سرعت در جاده رفت و برگشت بوشهر- برازجان نصب و در حال استفاده است.

علم با اعلام اینکه تلفات جاده‌ای از نگرانی‌های عمده حمل و نقل است، بیان کرد: جاده‌های سراسر استان بوشهر به سیستم ترددشمار آنلاین مجهز بوده و ترددها را در همه محورها ثبت و هم اینک 14 دوربین نظارت تصویری در سطح جاده‌های استان نصب است.

علم اضافه کرد: با شروع به کار گذر جدید امام علی(ع) در بوشهر رایزنی‌هایی در راستای راه‌اندازی ترمینال مسافربری در نبش ورودی بزرگراه انجام شده تا زمینی در آن قسمت از منطقه دوم نیروی دریایی ارتش تملک و کار ساخت آن با همکاری شهرداری انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: تلفن‌های عمومی در اتوبوس‌ها به صورت کارتی دایر کرده که می‌توانند با استفاده از آن به هر جا که می‌خواهید با استفاده از کارت تماس بگیرید.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول