اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان حمل‌ و نقل همگانی شهر بهارستان:

تامین امنیت و تسریع در سرویس‌دهی از اهداف سازمان حمل‌ و نقل است

مدیرعامل سازمان حمل‌ و‌ نقل همگانی شهر بهارستان گفت: خدمت‌رسانی مطلوب، تامین امنیت و تسریع در سرویس‌دهی به شهروندان از اهداف این سازمان است.

تامین امنیت و تسریع در سرویس‌دهی از اهداف سازمان حمل‌ و نقل  است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی سازمان حمل و نقل همگانی شهر بهارستان، رضا جعفریان فر در جمع خبرنگاران  اظهار کرد: این سازمان در حال حاضر با دارا بودن 27 دستگاه اتوبوس شهری، مدیریت و نظارت بر 32 شرکت حمل‌ونقل مسافر درون شهری، با دارا بودن بالغ بر 1279 راننده فعال در خطوط ویژه، گردشی و بی سیم و ساماندهی 2 شرکت حمل و نقل بار با تعداد 70 دستگاه وانت و کامیونت فعال در این زمینه، اقدام به به سرویس دهی به شهروندان و جابجایی روزانه بیش از 42 هزار نفر مسافر در خطوط داخلی و بین شهری بهارستان می‌نماید.

وی خاطرنشان کرد: در سه ماه ابتدای سال 92 اعتباری معادل سه میلیارد و هفتصد میلیون ریال در زمینه ترافیک هزینه شده که با این اعتبار 14 تقاطع، چراغ‌گذاری و اصلاح چراغ‌ها صورت گرفت.

این مسئول ادامه داد: هم چنین در کلیه خیابان‏ها علایم راهنمایی و رانندگی مورد نیاز نصب گردید و 22 تقاطع با نصب علایم ترافیکی ایمن‌سازی شده و طرح اصلاح هندسی دو تقاطع حادثه‌خیز تدوین و پس از تصویب در شورای ترافیک شهرستان جهت اجرا به شرکت عمران بهارستان ابلاغ شده است.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل عمومی شهر بهارستان اضافه کرد: طرح اصلاح هندسی میدان حضرت ولی‌عصر(عج) بهارستان نیز تدوین و جهت اجرا و اصلاح معایب ترافیکی میدان حضرت ولی‌عصر(عج) به شهرداری ابلاغ شده است که در حال حاضر در حال انجام است.

وی با انتقاد از عدم پرداخت اعتبارات دولتی افزود: در شش ماهه نخست سال 92 مقرر بود دولت یک سوم سهم جابه‌جایی مسافر را به سازمان‏های حمل‌ونقل عمومی پرداخت نماید.

جعفریان‌فر تصریح کرد: تاکنون هیچ اعتباری به این سازمان تخصیص نیافته است و این امر مشکلات مالی بسیاری را برای این سازمان به وجود آورده است که با پیگیری‌های انجام شده امیدواریم با پرداخت سهم دولت مشکلات سازمان در این زمینه برطرف گردد.

وی ضمن انتقاد از سیستم 2 مدیریتی شهر بهارستان ادامه داد: با توجه به حضور شرکت عمران بهارستان و نیز شهرداری بهارستان عملاً مدیریت شهری در این شهر به صورت دو قطبی انجام می‌گیرد که این امر در برخی مواقع مشکلاتی برای شهروندان ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/63021/ل/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول