اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فردوس خبر داد

ساماندهی ناوگان حمل و نقل درون شهری فردوس

شهردار فردوس از ساماندهی ناوگان حمل و نقل درون شهری این شهرستان خبر داد.

ساماندهی ناوگان حمل و نقل درون شهری فردوس

حمید حلاج‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: با هدف افزایش ارائه خدمات و نیز افزایش میزان رضایت‌مندی مردم از وضعیت وسائل نقلیه عمومی، ناوگان حمل و نقل درون شهری فردوس ساماندهی می‌شود.

وی گفت: در حال حاضر 48 دستگاه تاکسی و پنج دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس کار سرویس‌دهی در 25 کیلومتر از حومه شهرستان فردوس را انجام می‌دهند.

شهردار فردوس افزود: با هدف افزایش سطح رضایت مردم از سرویس‌دهی وسایل نقلیه عمومی، دو عدد کانکس برای کنترل خطوط حمل و نقل عمومی و کنترل عوارض بلیط شرکت‌های مسافربری برون‌شهری، خریداری و بزودی در خیابان‌های اصلی شهر نصب می‌شود.

حلاج‌مقدم تصریح کرد: افزودن مسیرهای جدید به خطوط اتوبوسرانی شامل خیابان‌های رجایی، بلوار بعثت جنوبی، همافران و حافظ از دیگر اقدامات صورت گرفته در ارتباط با ساماندهی ناوگان حمل و نقل درون شهری فردوس است.

ساماندهی 300 وانت‌بار شهری در فردوس

وی ساماندهی اتوبوس و مینی‌بوس‌های فعال در مسیر فردوس به اسلامیه، باغستان و روستای خانکوک و نیز ساماندهی حدود 300 وانت‌بار شهری در بحث افزایش سهمیه سوخت، کنترل و نظارت مستمر بر فعالیت رانندگان تاکسی و تکمیل فرم حضور و غیاب در سه وعده از شبانه‌روز را از دیگر اقدامات صورت گرفته در حوزه ساماندهی ناوگان حمل و نقل شهری عنوان کرد.

شهردار فردوس یادآور شد: در طرح ساماندهی ناوگان حمل و نقل درون شهری، رانندگان تاکسی باید در سه نوبت هشت و 11 صبح و نیز 6 عصر به کانکس نظارت مراجعه و اعلام حضور کنند.

حلاج مقدم گفت: در حال حاضر تعداد 50 مورد ایستگاه تاکسی در سطح شهرستان جانمایی شده است که با این اقدام، مسیرهای توقف و حرکت تاکسی‌ها مشخص شده است.

وی افزود: در دولت دهم تعداد 40 دستگاه تاکسی به شهرستان فردوس اختصاص یافت که تاکنون این قول محقق نشده ولی با توجه به اینکه در حال حاضر تعداد زیادی از جوانان شهرستان متقاضی دریافت تاکسی هستند، بزودی سهمیه جدیدی به این شهرستان اختصاص می‌یابد.

انتهای پیام/69007/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول