اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‎ای استان سمنان خبر داد

آغاز ثبت‎نام دوره‎های آموزشی فنی و حرفه‎ای در استان سمنان

معاون آموزش، پژوهش و برنامه‎ریزی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‎ای استان سمنان از آغاز ثبت‎نام دوره‎های مهارت‎آموزی در سه ماهه چهارم سال 92 در این استان خبر داد.

آغاز ثبت‎نام دوره‎های آموزشی فنی و حرفه‎ای در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‎ای استان سمنان، زین‎العابدین ایجی امروز اظهار داشت: ثبت‎نام دوره‎های آموزشی سه ماهه چهارم سال 1392 از یک ماه قبل از شروع دوره آغاز می‏شود و تا یک روز قبل از زمان پذیرش نهایی ادامه خواهد داشت.

وی افزود: به منظور ایجاد عدالت آموزشی و فراهم کردن فرصت برابر برای متقاضیان بهره‎مندی از این نوع آموزش‎ها، اطلاع‎رسانی و تسهیل در انجام امور ثبت‎نام و پذیرش مهارت‎آموز، دفترچه راهنمای ثبت‎نام دوره‎های مهارت‎آموزی توسط سازمان آموزش فنی و حرفه‎ای کشور تدوین شده است که در آن دوره‎های مهارت‎آموزی سه ماهه چهارم سال 92 مراکز دولتی و غیردولتی آموزش فنی و حرفه‎ای استان سمنان، تقویم اجرایی آزمون‎های هماهنگ و ادواری در سال 92 و مشخصات مراکز دولتی و آموزشگاه‎های آزاد فنی و حرفه‎ای استان سمنان قابل دسترسی است.

معاون آموزش، پژوهش و برنامه‎ریزی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‎ای استان سمنان گفت: با هدف تسهیل در امور ثبت‎‎نام متقاضیان شرکت در دوره‎های آموزشی، ثبت‎‎نام در کلیه دوره‎‎های آموزشی مراکز ثابت آموزشی، شعب شهری، پایگاه‎های آموزش روستایی، مراکز آموزشی پادگان‎‎ها، مراکز آموزشی صنایع، مراکز جوار دانشگاه و آموزشگاه‎های فنی و حرفه‎ای آزاد سطح استان به صورت الکترونیکی صورت می‎پذیرد و متقاضیان می‎‎توانند با مراجعه به سامانه ثبت‎نام الکترونیکی سازمان آموزش فنی و حرفه‎‎ای کشور به نشانی http://reg.portaltvto.com بر اساس نیاز آموزشی و علاقه، در دوره‎ها ثبت‎نام کنند.

ایجی اضافه کرد: متقاضیان پس از انجام مراحل ثبت‎نام موفق به اخذ «برگ معرفی متقاضی به مرکز آموزشی و آموزشگاه فنی و حرفه‎ای آزاد» مربوطه خواهند شد، که این برگه حاوی شماره پرونده، مشخصات فرد، مشخصات دوره آموزشی، زمان دقیق مراجعه فرد به محل برگزاری دوره و آدرس محل برگزاری دوره است.

وی بیان کرد: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاع از محتوای استانداردهای آموزشی، برای انتخاب دقیق دوره آموزشی، مورد نظر می‎توانند به بخش استانداردهای آموزشی از طریق سایت سازمان آموزش فنی و حرفه‎ای کشور به نشانی http://research.irantvto.ir مراجعه کنند.

لازم به ذکر است؛ علاقه‎مندان برای اطلاع بیشتر از دوره‎های آموزشی و دریافت دفترچه دوره‎ها می‎توانند به سایت www.portaltvto.com و یا www.semnantvto.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/2249/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول