اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل:

آموزش محصول محور اولویت فنی و حرفه‌ای است

مدیر‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل گفت: آموزش‌ محصول محور اولویت اصلی برنامه‌ریزی‌های آموزشی اداره کل فنی و حرفه‌ای استان اردبیل است که در این راستا تلاش‌های جدی و مستمری صورت می‌گیرد.

آموزش محصول محور اولویت فنی و حرفه‌ای است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کلام‌الله صفری صبح امروز در جلسه هم‌اندیشی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل که در خصوص آموزش محصول محور برگزار شد، اظهار داشت: آموزش محصول محور در دنیای کنونی و جوامع امروزی ضرورتی انکار‌ناپذیر است که باید از سوی تمامی اعضای اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل این اصل رعایت شود.

وی با بیان اینکه بحث آموزش محصول محور باید به طور جدی پیگیری شود، یادآور شد: در این خصوص انتظار می‌رود تمام اعضا از هیچ تلاشی در زمینه آموزش‌های محصول محور دریغ نکنند.

این مسئول همچنین به نقش آموزشگاه‌های آزاد استان اردبیل اشاره کرد و از رئیس اداره موسسات کارآموزی آزاد خواست در کمک به کاربردی کردن این موضوع در حوزه خود تلاش مضاعف داشته باشند.

مدیر‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل ادامه داد: آموزش‌ محصول محور اولویت اصلی برنامه‌ریزی‌های آموزشی اداره کل فنی و حرفه‌ای استان اردبیل است که در این راستا تلاش‌های جدی و مستمری صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه همچنین معاون آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل فنی و حرفه‌ای استان اردبیل به برنامه‌های حوزه خود در خصوص آموزش‌های محصول محور پرداخت.

یونس ممی‌زاده افزود: 300 میلیون ریال اعتبار از طرف ستاد به رشته‌های آموزشی موجود در اداره کل فنی و حرفه‌ای استان اردبیل اختصاص یافته بود که در بین حرفه‌های درودگری اردبیل، پرورش قارچ کوثر و درودگری خلخال تقسیم‌بندی شده و مواد مصرفی مورد نیاز خریداری شده و مقرر شد طی بازدید از طرف اعضای کمیته پیشرفت کار رصد شود.

انتهای پیام/62004/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول