اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

28 و 29 آذرماه

آزمون‎‎های آموزشگاه‎های آزاد فنی و حرفه‎ای در استان سمنان برگزار می‏شود

ششمین مرحله آزمون‎‎های کتبی هماهنگ مراکز ثابت و سیار دولتی و آموزشگاه‎های آزاد فنی و حرفه‎ای، صنعت ساختمان و شاغلان صنایع دستی 28 و 29 آذرماه برگزار می‏شود.

آزمون‎‎های آموزشگاه‎های آزاد فنی و حرفه‎ای در استان سمنان برگزار می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‎ای استان سمنان، چهارمین مرحله از آزمون‎های کتبی صنعت ساختمان، تفاهم‎نامه‎ها و مراکز ثابت و سیار دولتی و آموزشگاه‎های آزاد فنی و حرفه‎ای استان سمنان در روزهای پنج‎شنبه و جمعه، 28 و 29 آذرماه هم‎زمان با سراسر کشور در استان سمنان برگزار خواهد شد.

محمد عسگریان، رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‎ای استان سمنان گفت: تعداد شرکت‎کنندگان آزمون هماهنگ دولتی و غیردولتی 2 هزار و 476 نفر است که از این تعداد یک‌هزار و 85 نفر زن و یک‌هزار و 391 نفر مرد هستند.

وی در خصوص تعداد شرکت‎کنندگان در این آزمون‎ها گفت: تعداد شرکت‎کنندگان در آزمون صنعت ساختمان 570 نفر است که از این تعداد 366 نفر باسواد و بقیه بی‎سواد هستند که افراد بی‎سواد فقط در آزمون عملی شرکت خواهند کرد 529 نفر نیز در آزمون تفاهم‎نامه‎ها و شاغلان صنایع دستی شرکت می‎کنند که از این تعداد 408 نفر باسواد و بقیه بی‎سواد هستند که فقط در آزمون عملی شرکت خواهند کرد.

عسگریان اضافه کرد: آزمون کتبی تفاهم‎نامه‎ها در یک شیفت روز پنج‎شنبه، 28 آذرماه رأس ساعت 11:30 با تعداد 40 حرفه و آزمون کتبی صنعت ساختمان در یک شیفت روز پنج‎شنبه، 28 آذرماه رأس ساعت 9:45 با تعداد 16 حرفه برگزار می‎شود.

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه‎ای استان سمنان گفت: آزمون هماهنگ دولتی و غیردولتی در روز جمعه، 29 آذرماه با تعداد 151 حرفه که از این تعداد 51 حرفه همسان و 100 حرفه غیرهمسان است در پنج شیفت از ساعت هشت صبح تا 16 برگزار خواهد شد.

عسگریان تأکید کرد: کارت ورود به جلسه متقاضیان آزمون‎های مذکور از 25 تا 27 آذرماه از طریق سایت‎های ثبت‎نامی در پورتال به آدرس www.portaltvto.com قابل دریافت است.

وی تصریح کرد: متقاضیان از چهارم دی ماه می‎توانند جهت دریافت اعلام نتایج و کارنامه به سامانه www.advari.irantvto.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/2249/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول