اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هشت ماهه سال 92 صورت گرفت

برگزاری 391 نفر دوره آموزشی در مرکز فنی ‌و حرفه‌ای خواهران دهدشت

رئیس مرکز آموزش فنی‌ و حرفه‌ای خواهران دهدشت گفت: از ابتدای سال‌ جاری تاکنون تعداد 391 نفر دوره آموزشی در کارگاه‌های آموزشی ثابت و سیار دهدشت ارائه شده است.

برگزاری 391 نفر دوره آموزشی در مرکز فنی ‌و حرفه‌ای خواهران دهدشت

زهرا آب‌خضر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه، اجرای 391 نفر دوره آموزشی را از عملکرد هشت ماهه سال 92 مرکز فنی‌ و حرفه‌ای خواهران دهدشت برشمرد.

رئیس مرکز آموزش فنی‌ و حرفه‌ای خواهران دهدشت تعداد کارگاه‌های آموزشی این مرکز را شش مورد عنوان و تصریح کرد: تعداد 20 نفر نیروی انسانی در این کارگاه‌ها به کارآموزان آموزش می‌دهند.

آب‌خضر استقبال خواهران از رشته‌های فنی ‌و حرفه‌ای را خوب ارزیابی کرد و گفت: آموزش‌های ارائه شده در مرکز فنی ‌و حرفه‌ای خواهران به صورت ثابت و سیار و تفاهمنامه جهت آموزش به کارجویان شهری و روستایی انجام می‌شود.

وی محل برگزاری کارگاه‌های فعال این مرکز را در شهرهای سوق، لنده و روستاهای ضرغام‌آباد، کلایه علیا، کوشک دشمن‌زیاری، سرپری و دستگرد دانست و افزود: تعداد 10 دوره آموزشی در رشته‌های لباس زنانه، پرده‌دوز، دوخت مانتو و لباس بچه‌گانه و روبان‌دوز برگزار شده است.

به گفته آب‌خضر بیش از 79 هزار نفر ساعت در هشت ماهه سال 92 در مرکز آموزش فنی‌ و حرفه‌ای خواهران دهدشت ارائه شده است.

این مسئول بخشی از عملکرد آموزشی مرکز خواهران را در قالب تفاهمنامه با کمیته امداد شهرستان خواند و ابراز داشت: از ابتدای سال 92 تاکنون 192 نفر دوره برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه برگزار شد.

رئیس مرکز آموزش فنی ‌و حرفه‌ای خواهران دهدشت عملکرد آموزشی این مرکز در ارائه خدمات آموزشی به مددجویان کمیته امداد را بیش از 43 هزار نفر ساعت عنوان کرد.

وی همچنین آموزش در بخش ثابت را در شش حرفه آموزشی عنوان و خاطرنشان کرد: خواهران شرکت‌کننده در رشته‌های کیف‌دوز، سرویس‌کار ماشین‌های دوخت خانگی، دوخت چادر و مقنعه، امنیت کاربری شبکه، شلواردوز و سری‌دوز سرویس خواب در 69 نفر دوره آموزش دیدند.

انتهای پیام/82016/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول