اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زنجان خبر داد

نجات جان کودک حادثه دیده توسط امدادگران در زنجان

فرماندار زنجان از نجات جان پسر بچه زنجانی حادثه دیده توسط امدادگران در یکی از روستاهای دور افتاده این شهرستان خبر داد.

نجات جان کودک حادثه دیده توسط امدادگران در زنجان

علی کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به فعالیت‌های ارگان‌های ذی‌ربط در عرصه خدمات رسانی اظهار داشت: این ارگان‌ها اقدامات قابل توجهی طی دو دوره بارش انجام داده‌اند.

وی به یک مورد اقدام جمعیت هلال احمر زنجان در مورد امداد رسانی به یک پسر بچه حادثه دیده در یکی از روستاهای دورافتاده و کوهستانی شهرستان واقع در مرز بین زنجان و طارم اشاره و تصریح کرد: با اقدام به موقع جمعیت هلال احمر این کودک آسیب دیده به موقع به مرکز درمانی منتقل و در واقع جان وی نجات داده شد.

فرماندار زنجان با اشاره به اولویت بندی انجام شده در بازگشایی معابر به هنگام برودت هوا و بارش اضافه کرد: بر اساس این اولویت بازگشایی معابر که منتهی به کانون‌های جمعیت می‌شوند در اولویت قرار دارند، ولی ارگان‌های امدادرسان در مواردی کمک به سایر نقاط را در دستور کار قرار می‌دهند که بسیار موثر و قابل تقدیر است.

این مسئول با مهم دانستن امکانات برای امداد رسانی به هنگام وقوع حوادث اذعان داشت: هر چند وجود امکانات مهم است ولی نحوه مدیریت هم در اقدامات مهم تاثیرگذارتر است.

وی بار دیگر از همکاران خود در ارگان‌ها امداد رسان از جمله جمعیت هلال احمر به خاطر کمک‌های انجام شده طی دو دور بارش سنگین در سطح استان زنجان به ویژه کمک‌های موردی در نقاط کوهستانی و دور افتاده تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/73004/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول