اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان خبر داد

آغاز طرح زمستانی در 18پایگاه امداد و نجات جاده‌ای گیلان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان از آغاز طرح زمستانی در 18 پایگاه امداد و نجات جاده‌ای این استان خبر داد.

آغاز طرح زمستانی در 18پایگاه امداد و نجات جاده‌ای گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علیرضا خصوصی پیش از ظهر امروز در نشست مجریان طرح ترافیکی و رژه موتوری یگان‌های درگیر در طرح زمستانی 92 اظهار کرد: جمعیت هلال احمر گیلان در 18 پایگاه امداد و نجات جاده‌ای، کوهستانی، دریایی و هوایی با استفاده از تجهیزات تخصصی آماده ارائه خدمات در طرح زمستانی هستند.

وی اجرای طرح زمستانی را از 20 آذر جاری تا 20 اسفند امسال ذکر کرد و افزود: در طول طرح زمستانی 8 هزار و 100 نفر روز نیروی انسانی در جاده‌ها فعالیت می‌کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان با اعلام تلفن امداد 112 تصریح کرد: تمام امکانات و تجهیزات لازم برای امدادرسانی در اجرای طرح زمستانی وجود دارد.

وی با بیان اینکه آمبولانس‌ها دارای دستگاه اکسیژن‌ساز است، گفت: انبارهای امدادی شرق گیلان در لاهیجان و آستانه‌اشرفیه و نیز در منطقه «رودپیش» فومن برای خدمات‌رسانی آماده شده است.

خصوصی از امدادرسانی به سه کوهنورد در منطقه تالش خبر داد و یادآور شد: یک کوهنورد که دچار حادثه شده بود جان خود را از دست داد و دو نفر دیگر نجات یافتند.

وی نجات 12 سرنشین یک اتوبوس را از دیگر اقدام‌های امدادی هلال احمر استان عنوان کرد.

این مسئول متذکر شد: یک فروند بالگرد نیز آماده ارائه خدمات‌رسانی و امدادرسانی به مصدومان حادثه‌دیده در طرح زمستانی است و امیدواریم امسال شاهد کاهش حوادث باشیم.

انتهای پیام/2300/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول