اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از صبح امروز

طرح زمستانی امداد و نجات جاده‌ای چهارمحال و بختیاری آغاز شد

طرح زمستانی امداد و نجات جاده‌ای چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

طرح زمستانی امداد و نجات جاده‌ای چهارمحال و بختیاری آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، نورعلی یاری جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال وبختیاری  پیش از ظهر امروز در آغاز رزمایش طرح زمستانی امداد و نجات جاده‌ای که با حضور پلیس راه، راهنمایی و رانندگی ناجا، جمعیت هلال احمر، مرکز فوریت‌های پزشکی، اداره کل مدیریت بحران، فرمانداری‌های 9 گانه، آتش‌نشانی، یگان ویژه نیروی انتظامی، اداره کل حمل و نقل و پایانه‌ها، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و بهداری نیروی انتظامی چهارمحال وبختیاری برگزار شد، اظهار داشت: برای اجرای موفق این طرح، پلیس راه روستایی چهارمحال وبختیاری نیز راه‌اندازی شده و در کنترل رفت و آمد خودروها در محورهای ارتباطی روستایی فعالیت می‌کند.

جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری هدف از اجرای این رزمایش را افزایش انضباط ترافیکی و ایمنی در محورهای ارتباطی این استان در فصل زمستان عنوان کرد.

 یاری با بیان آمار بالای تصادفات جاده‌ای در این استان برنامه‌ریزی عملیاتی مسئولان برای کاهش این میزان تصادف را خواستار شد.

وی با بیان آماری از فعالیت دستگاه‌های خدمات‌رسان چهارمحال و بختیاری در اجری این طرح زمستانی، ادامه داد: اورژانس با 11 پایگاه شهری و 26 پایگاه جاده‌ای و 190 نیروی امدادی و سازمان راهداری استان با 37 راهدارخانه و 210 خودروی برف‌روب و امدادی، هلال احمر استان با هشت پایگاه ثابت و پنج پایگاه سیار و 400 نیروی امدادی، در اجرای این طرح همکاری می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس طرح زمستانی امداد و نجات جاده‌ای چهارمحال و بختیاری تا 20 اسفندماه سال جاری در استان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/68001/ح20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول