اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌طرح زمستانی امداد و نجات جاده‌ای در یاسوج‌ آغاز شد

با اجرای مانور طرح زمستانی امداد و نجات جاده‌ای توسط یگان‌های امدادی در محل پلیس راه یاسوج، اصفهان، طرح زمستانی امداد و نجات جاده‌ای از امروز آغاز شد.

‌طرح زمستانی امداد و نجات جاده‌ای در یاسوج‌ آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز با اجرای مانور طرح زمستانی امداد و نجات جاده‌ای توسط یگان‌های امدادی در محل پلیس راه یاسوج اصفهان، طرح زمستانی امداد و نجات جاده‌ای از امروز آغاز شد.

این طرح تا سه ماه آینده ادامه خواهد داشت که همه ارگان‌های دخیل در این طرح به صورت شبانه‌روزی از تمام محورهای مواصلاتی استان پشتیبانی خواهند کرد.

غلام‌عباس غلام‌زاده فرماندهی نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این مانور بعد از سان دیدن از یگان‌های شرکت کننده در مانور، از مردم خواست تا در این مدت نهایت همکاری را با عوامل امداد و نجات استان داشته باشند.

در ادامه مهدی نویدی، معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان با اعلام آمادگی 10 پایگاه ثابت و سیار امداد و نجات جاده‌ای هلال‌احمر و 150 نفر امدادگر آموزش دیده دارای تخصص ویژه، مهم‌ترین وظایف این یگان را در طرح زمستانی، جستجو، نجات و رهاسازی، انتقال مصدومین و مجروحین تصادفات جاده‌ای به مراکز درمانی و اسکان اضطراری برشمرد.

انتهای پیام/82002/ش10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول