اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هلال احمر دماوند خبر داد

آماده‌‏باش پایگاه‌‏های امداد و نجات دماوند در فصل زمستان

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند گفت: پایگاه‌‏های امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند در آستانه فرارسیدن فصل زمستان در آماده‌‏باش قرار گرفتند.

آماده‌‏باش پایگاه‌‏های امداد و نجات دماوند در فصل زمستان

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حمید فرهادی پیش از ظهر امروز در آیین هماهنگی نیروهای جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند اظهار داشت: با توجه به ارسال نامه رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و مدیریت استان تهران و ابلاغ فرمانداری شهرستان دماوند، پایگاه‌‏های امداد و نجات این جمعیت در آماده‌‏باش قرار گرفتند.

وی ادامه داد: هماهنگی‌‏ها و جلساتی با مسئول امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند برگزار و به همه نیروهای امدادی این جمعیت به خصوص پایگاه‌‏های زیرپوشش این امر ابلاغ شد.

فرهادی گفت: این ابلاغ با توجه به دستورالعمل ارسالی و بارش برف و احتمال کولاک در محورهای مواصلاتی هراز و فیروزکوه انجام شده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند افزود: دو پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند که یکی در محور هراز و دیگری در محور فیروزکوه قرار گرفته است، در آماده‏‌باش کامل قرار گرفته‌‏اند تا در موقع بحران به کمک هم‏وطنان بشتابند.

وی از آغاز طرح ملی امداد و نجات زمستانی خبر داد و گفت: شهرستان دماوند یک بار دیگر میزبان افتتاح طرح زمستانی در پیست آبعلی بود.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند ادامه داد: جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند هم‏‌پا با دیگر نهادهای امدادی این شهرستان آماده انجام وظایف خود در این طرح ملی است.

فرهادی تصریح کرد: از چندی قبل با هماهنگی‌‏ها و جلسات متعددی که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی صورت پذیرفت، مقرر شد تا جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند با حضور 60 نفر و هشت خودرو در طرح ملی امداد و نجات زمستانی شرکت کند.

وی افزود: در این طرح، واحد امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند با سه دستگاه آمبولانس، دو دستگاه خودروی عملیاتی پیکاپ، یک دستگاه خودروی نجات تیپ دو و یک دستگاه خودروی نجات تیپ یک و همچنین خودروی عملیاتی آرگو در این طرح شرکت کرد.

فرهادی در خصوص افتتاح طرح امداد و نجات زمستانی گفت: میزبان بزرگانی از مسئولان لشکری و کشوری و رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در این طرح بودیم.

وی افزود: در این رزمایش، جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند با مشارکت سازمان امداد و نجات و معاونت امداد و نجات استان تهران با حضور 80 نفر از پرسنل و نجاتگر کادر و داوطلب و با تعداد شش دستگاه آمبولانس، سه دستگاه خودروی نجات تیپ دو، دو دستگاه خودروی نجات تیپ یک، یک دستگاه خودروی ارتباطات، سه دستگاه خودروی عملیاتی و یک دستگاه خودروی آرگو شرکت کرد.

انتهای پیام/2568/ت30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول