اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر تاکستان خبر داد

حمایت شورای شهر تاکستان از نخبگان‌

رئیس شورای اسلامی شهر تاکستان گفت: تقویت نخبگان در دستور کار شورای شهر اسلامی تاکستان قرار گرفته است.

حمایت شورای شهر تاکستان از نخبگان‌

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان، شهریار رحمانی عصر امروز در همایش تجلیل از دانش‌آموزان برتر ظرفیت‌های درخشان علمی شهر تاکستان را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: با وجود اینکه موفقیت دانش‌آموزان تاکستانی در گذشته در شرایط مناسبی قرار نداشته است؛ امروز با فراهم شدن زیرساخت‌های لازم و تلاش، راه کسب موفقیت‌ها از سوی دانش‌آموزان هموارتر شده است.

وی با بیان اینکه روند درخشان و طلایی علمی پیش روی شهر تاکستان قابل توجه است، افزود: کسب موفقیت تک رقمی و دو رقمی کنکور سال 92 گوشه‌ای از ظرفیت و استعداد دانش‌آموزان تاکستانی در سال جاری را نمودار کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تاکستان بیان کرد: در این راستا با توجه به فراهم‌سازی زیرساخت‌های لازم و تلاش دانش‌آموزان کسب موفقیت‌های ارزشمند از سوی دانش‌آموزان تاکستانی مایه افتخار است و مسئولان به وجود چنین نخبه‌هایی به خود می‌بالند.

رحمانی عنوان کرد: همچنین با پیشنهاد شورا و شهرداری همایش تجلیل از دانش‌آموزان دارای رتبه‌های زیر یک‌هزار کنکور 92 برای نخستین بار در شهر تاکستان برگزار شده است.

این مسئول با تأکید بر اینکه مجموعه آموزش و پرورش تاکستان به صورت یکسان بستر را برای علم‌آموزی دانش‌آموزان تاکستانی فراهم کرده است، بیان کرد: دانش‌آموزان تاکستانی بر اساس ظرفیت خود از این بستر حداکثر استفاده را داشته و رتبه‌های برتر را کسب کرده‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهر تاکستان ادامه داد: موفقیت دانش‌آموزان تاکستانی در عرصه علمی به‌ویژه آزمون سراسری از تلاش گروهی فرهنگیان، مدیران، مسئولان و خانواده‌ها نشأت گرفته است.

رحمانی حیات و پویایی جامعه را مرهون تلاش نخبگان علمی دانست و بر نقش بی‌بدیل آنها برای توسعه تأکید کرد.

وی با اشاره به اینکه علم و تربیت دو بال پرواز انسان به قله معرفت هستند، اضافه کرد: توسعه علمی از مسیرهای دستیابی کشور به قله‌های موفقیت است.

رئیس شورای اسلامی شهر تاکستان عنوان کرد: فراهم‌سازی زیرساخت و بسترهای لازم برای توسعه علمی، پیشرفت را برای تمام حوزه‌ها ممکن می‌کند.

رحمانی با اشاره به اینکه گام‌های تحول‌آفرینی برای اعتلای علمی در شهر تاکستان تاکنون برداشته شده است، ابراز داشت: مشکلات و تحریم‌ها نیز امروز مانع موفقیت چشم‌گیر عرصه‌های علمی پزشکی، هوافضا، نانو تکنولوژی و هسته‌ای نبوده است.

این مسئول تلاش فعالان عرصه علمی را ضروری دانست و تصریح کرد: رسالت نخبگان علمی شامل دانش‌آموزان برای توسعه خطیر و حساس است و دانش‌آموزان نخبه و بسیجی سبب افتخار شهروندان تاکستانی هستند.

انتهای پیام/77005/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول