اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد ملی نخبگان کرمانشاه:

مهم‌ترین مشکل نخبگان عدم حمایت سرمایه‌گذاران از ایده‌های آن‌هاست

رئیس بنیاد ملی نخبگان استان کرمانشاه گفت: عدم حمایت سرمایه‌گذاران از صاحبان ایده، نبود بستر لازم برای عملیاتی‌ کردن ایده‌ها به ثروت و محصول از مشکلات نخبگان است.

مهم‌ترین مشکل نخبگان عدم حمایت سرمایه‌گذاران از ایده‌های آن‌هاست

مریم اسلام‌پناه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: برگزاری نشست‌های نخبگان و مطرح شدن مشکلات آن‌ها باعث شناخت نخبه‌ها، شناخت توانمندی‌ها و ایجاد بستر مناسب برای بالفعل کردن استعدادهای بالقوه است.

وی تصریح کرد: طی سال‌های گذشته در بحث توجه به نخبگان اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته و امیدواریم برخی از این فعالیت‌ها از مرحله شعار به فعل درآید.

رئیس بنیاد نخبگان استان کرمانشاه، عدم حمایت سرمایه‌گذاران از صاحبان ایده، نبود بستر لازم برای عملیاتی‌ کردن ایده‌ها به ثروت و محصول را از مشکلات نخبگان معرفی کرد.

اسلام‌پناه خاطرنشان کرد: تنها حمایت مالی از نخبگان، پرداخت حداقل‌هایی از سوی بنیاد نخبگان است که برای ایجاد انگیزه در بین آن‌ها کفایت نمی‌کند.

به گفته این مسئول چنانچه از صاحبان ایده و دستاوردهای تحقیقاتی آن‌ها حمایت شود، شاهد اشتغال مولد و توسعه اقتصادی دانش‌محور در کشور خواهیم بود.

انتهای پیام/2700/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول