اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه گرگان:

رعایت ادب توقع نخبگان اجتماعی در بیان مواضع است

فرمانده سپاه ناحیه گرگان گفت: رعایت ادب توقع نخبگان اجتماعی در بیان مواضع است.

رعایت ادب توقع نخبگان اجتماعی در بیان مواضع است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عباس سیامرزکوهی امشب در سی و چهارمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان، اظهار داشت: توقع انقلاب، امام راحل، مقام معظم رهبری، شهدا، مومنان، نخبگان اجتماعی، فرهنگی و سیاسی این است که در مواضع خودمان رعایت ادب و احترام را داشته باشیم.

وی با تأکید بر اینکه اجرای کارها باید بر اساس عقلانیت، اعتدال و حق‎نگری باشد، تصریح کرد: فعالیت‎های جمعی باید خردمندانه و در راستای وحدت‎آفرینی باشند که دستیابی به این مهم نیاز به آرامش روانی و اجتماعی دارد.

تغییر رفتار فرهنگی و تبلیغاتی اقدام شایسته شهرداری گرگان در تعامل با سپاه

فرمانده سپاه ناحیه گرگان متذکر شد: بسیج همواره سعی کرده تا در راستای عقلانیت، وحدت‎آفرینی و حق‎مداری اقدامات موثری انجام دهد و این روحیه را در آحاد مردم و جریانات وابسته به نظام اسلامی که مخاطبان بسیج هستند عملیاتی و ترویج کند.

سیامرزکوهی از تلاش‎های سرپرست شهرداری گرگان که در مدت بیش از دو سال اخیر تعاملات سازنده و مفیدی با سپاه گرگان داشتند قدردانی کرد و یادآور شد: پشتیبانی‎های مادی و معنوی شورا و شهرداری سبب شد آنچه که نگاه عمومی مطالبه داشتند بخشی از آن را محقق کنیم.

وی، تغییر رفتار فرهنگی و تبلیغاتی را یکی از اقدامات شایسته شهرداری گرگان در تعامل با سپاه برشمرد و ابراز داشت: شورا، شهرداری و سازمان‎های تبلیغاتی از طریق اسپانسرهای مالی می‎توانند در سرعت‎بخشی به ضرورت‎های فرهنگی پیشگام شوند و هر یک از افراد در امر فرهنگ‎سازی باید سهم خود را به درستی ادا کنند تا اقداماتی موثر نسبت به گذشته در گرگان اتفاق بیفتد.

نخبگان فرهنگی در توسعه تعاملات اجتماعی نقش‎آفرین باشند

فرمانده سپاه ناحیه گرگان، روند فعالیت‎های فرهنگی را در سطح شهر مثبت ارزیابی کرد و اذعان داشت: پیشکسوتان جهاد و شهادت و نخبگان فرهنگی که در شورا هستند قطعا در توسعه تعاملات اجتماعی می‎توانند نقش‎آفرین باشند.

سیامرزکوهی با بیان اینکه اساس انقلاب اسلامی بر پایه عقل و منطق بنیان نهاده شده است، ابراز داشت: حرکت در این مسیر موجبات رشد و بالندگی را برای مردم رقم زده است.

وی در خصوص مراسم پنج‎آذر گرگان که در قالب یک کار مشترک بین سپاه و شورای اسلامی شهر گرگان انجام گرفت را اقدامی برجسته و موثر خواند و یادآور شد: شهدای پنج آذر در روزهایی که سخت به بیداری اسلامی داخلی محتاج بودیم به خوبی وارد عمل شدند اما آنگونه که شهدای دفاع مقدس مورد تکریم قرار گرفتند در حق شهدای پنج‎آذر اجحاف شده است.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان ابراز امیدواری کرد که برنامه‎های 5 آذر گرگان در سال‎های آتی با قوت بیشتر و برنامه‎ریزی فراگیرتر انجام شود، چراکه دارالمومنین گرگان با برخورداری از روحیه انقلابی نقش شایانی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند لذا باید برنامه‎ها در شأن این روز برگزار شود.

سیامرزکوهی از اعلام آمادگی سپاه گرگان با شورای شهر در فرهنگ‎سازی سبک زندگی اسلامی که مطالبه جدی مقام معظم رهبری است، خبر داد و گفت: با تشکیل اتاق فکر در کمیسیون فرهنگی شورا می‎توان برنامه‎های جامعی طرح‎ریزی و آن را در جامعه عملیاتی کرد.

وی تأکید کرد: با توسعه اخلاق، رفتار دینی و اجتماعی می‎توان عملکرد بهتری را برای یک دوره چهار ساله رقم زد که بسیج مستضعفین اقشار مختلفی را از جامعه کارگری، مهندسی، دانشجو، اساتید و ... را در برگرفته که استفاده از خرد جمعی می‎تواند اتفاقات خوبی را در جامعه فراهم کند.

انتهای پیام/83001/ذ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول