اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطالبات دانشجویی به بهانه 16 آذر روز دانشجو

نیک‌سرشت: وزارت علوم با نگاهی فراجناحی از نخبگان حمایت کند

دانشجوی نخبه بسیجی در آستانه 16 آذر روز دانشجو گفت: دولت و وزارت علوم با نگاهی فرا جناحی و با برنامه‌ریزی درست از نخبگان دانشجو حمایت کنند.

نیک‌سرشت: وزارت علوم با نگاهی فراجناحی از نخبگان حمایت کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی، وحید نیک‌سرشت به مناسبت 16 آذر روز دانشجو با بیان اینکه ویژگی‌های یک دانشجوی مسلمان ظاهری نیست و بیشتر در عقیده و عمل او نهفته است، افزود: عقیده و عمل هر فردی ‌که در چهارچوب آرمان‌های انقلاب، امام (ره) و مقام معظم رهبری قرار بگیرد و در این راستا حرکت کند یقینا می‌تواند فردی حزب‌اللهی باشد.

وی اظهار کرد: شرایط کنونی ما در منطقه و دنیا بسیار حساس است و قسمتی از سنگینی بار عبور از این پیچ تاریخی به دوش دانشجویان است که خوب و صحیح درس بخوانند، شناخت و حراست کاملی از آرمان‌های انقلاب، امام(ره) داشته باشند.

دانشجوی رشته منابع طبیعی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه بیرجند ادامه داد: توجه به منویات رهبر معظم انقلاب از مهم‌ترین وظایف دانشجویان است که ان‌شاالله بتوانیم در این راستا موفق باشیم.

نیک‌سرشت خاطرنشان کرد: یک دانشجوی مسلمان ایرانی وظیفه سنگینی برعهده دارد که علاوه بر کسب موفقیت‌های علمی، باید وظیفه‌شناس و آگاه از آرمان‌های انقلاب اسلامی باشد و حراست و نگهبانی از این آرمان‌ها را بر عهده خود بداند.

وی با اشاره به رسالت دانشجوی بسیجی در جامعه امروز خاطرنشان کرد: در این رابطه دو جمله تاریخی حضرت امام خمینی (ره) که اهمیت این رسالت را به خوبی نشان می‌دهد این است که "امروز یکى از ضروری‌ترین تشکل‌ها، بسیج دانشجو و طلبه است و دانشگاه مبدا همه تحولات است".

این دانشجوی نخبه بسیجی با بیان اینکه دانشگاه به عنوان مکانی که در سرنوشت جامعه و مردم تأثیر مستقیم و غیر مستقیم دارد، افزود: بسیج دانشجویی به عنوان یک تشکل ارزشی حاضر در این محیط باید بتواند با برنامه‌ریزی صحیح و واقع‌بینانه از اصل و آرمان‌های انقلاب و اسلام دفاع و از تفکر اصیل اسلامی حراست کند.

نیک‌سرشت با بیان اینکه وظیفه مسئولان در قبال دانشجویان و قشر جوان چیست، گفت: به عقیده من، قشر جوان و به ویژه دانشجو نباید با توجه به شادابی و فکر پویایی که دارد سربار جامعه باشد و منتظر باشد تا همه مشکلات را مسئولان حل کنند ولی وظیفه مسئولان هم نباید نادیده گرفته شود.

وی تصریح کرد: مسئولان و دانشجویان با همکاری هم باید مشکلات‌شان را حل کنند و مسئولان در شناسایی و درک درست از مشکلات دانشجویان نقش بسزایی دارند و باید کمک کنند تا استعدادهای فوق‌العاده جوان ایرانی به نحو شایسته شکوفا و از آنها استفاده شود.

دانشجوی نخبه رشته منابع طبیعی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه بیرجند اظهار امیدواری کرد با لطف خدا، دولت و وزارت علوم نیز با نگاهی فرا جناحی و با برنامه‌ریزی درست و طرح‌های جامع و به دور از بخشی‌نگری، این آفت سابقه‌دار و رایج در امور دولتی را رسیدگی بهتر و بیشتری کنند.

نیک‌سرشت افزود: مسئولان بسیج هم همانند قبل با یک واقع‌بینی آرمان‌گرایانه در مدیریت و برنامه‌ها تلاش خود را در راستای کادرسازی بیشتر و بهتر برای انقلاب و امام زمان(عج) ارتقاء دهند تا با عنایت خداوند متعال به آرمان‌ها و اهداف انقلاب نزدیک و نزدیکتر شویم.

انتهای پیام/2248/ش/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول