اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی کرمان عنوان کرد

مشارکت در پروژه‌های عمرانی یک فرصت برای شهرک‌های صنعتی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان گفت: سهم گرفتن از پروژه‌های عمرانی شهرستان و استان یک فرصت طلایی برای شهرک صنعتی است.

مشارکت در پروژه‌های عمرانی یک فرصت برای شهرک‌های صنعتی

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، حمید قاسم‌نژاد ظهر امروز در جمع صنعت‌گران این شهرستان اظهار داشت: با توجه به اینکه در دولت جدید مبنای کار بر واگذاری فعالیت‌های عمرانی به بخش خصوصی است، می‌طلبد شرکت‌ها نسبت به شناسایی پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان و سهیم شدن در اجرای آنها گام بردارند.

وی افزود: سهم گرفتن از پروژه‌های عمرانی شهرستان و استان یک فرصت طلایی برای شهرک صنعتی است که در دولت یازدهم به وجود آمده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان ادامه داد: مشارکت در پروژه‌های عمرانی سبب رونق و شکوفایی شهرک صنعتی می‌شود و در این صورت همه کارگاه‌ها و شرکت‌های مرتبط فعال می‌شوند.

قاسم‌نژاد تاکید کرد: ما باید از نظر اقتصادی شهرستان بم را متحول کنیم، زیرا امکانات مناسبی از جمله فرودگاه، جاده ترانزیت، منطقه ویژه اقتصادی و راه‌آهن در منطقه وجود دارد در واقع بم مستعد تبدیل شدن به یک بارانداز مهم تجاری است.

وی ضمن اشاره به اداره امور شهرک صنعتی بم توسط هیئت امنا تصریح کرد: نصب بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهرستان، دریافت به‌موقع حق شارژ، راه‌اندازی باسکول و رستوران از راه‌های کسب درآمد برای شهرک‌های صنعتی است که می‌طلبد مدنظر هیئت امنا قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان عنوان کرد: با پیگیری‌های انجام شده به زودی شهرک صنعتی در شهر بروات و شهرستان‌های ریگان، فهرج و رستم‌آباد راه‌اندازی می‌شود.

وی در زمینه راه‌اندازی شهرک تخصصی خرما در بم گفت: با توجه به درخواست انجمن خرما، زمینی به مساحت 10 هزار هکتار در اختیار افراد گذاشتیم که استقبال خوبی از این طرح نشد.

قاسم‌نژاد تصریح کرد: در صورت مشارکت سرمایه‌گذاران در این زمینه ما آمادگی ارائه امکانات و تسهیلات و همچنین راه‌اندازی صنایع جنبی خرما را داریم.

در این دیدار برخی مالکان کارخانجات و کارگاه‌های شهرک صنعتی بم به بیان مشکلاتی از جمله آسفالت و روشنایی معابر، حصارکشی شهرک و مشکل آب آشامیدنی پرداختند که مسئولان مربوطه برای رفع آنها قول مساعد دادند.

انتهای پیام/2446/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول