اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی:

توسعه شهرک صنعتی بناب سرعت می‌گیرد

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی گفت: با سرازیر شدن سرمایه‌گذاران شهرستان بناب به شهرک صنعتی و پایان یافتن ظرفیت آن، شتاب دهی به طرح توسعه این شهرک صنعتی در دستور کار قرار گرفت.

توسعه شهرک صنعتی بناب سرعت می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدعلی عسگری ظهر امروز در حاشیه بررسی مشکلات سرمایه‌گذاران بنابی که با حضور نماینده مردم بناب در مجلس و مدیر حقوقی و امور قراردادهای سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در سالی که گذشت با وجود عدم تخصیص اعتبارات در سطح استان، از محل اعتبارات داخلی توانسته‌ایم پروژه‌های عمرانی ویژه‌ای را به سرانجام برسانیم که یکی از آنها آغاز عملیات عمرانی پل ورودی شهرک صنعتی بناب بوده است.

وی افزود: پل ورودی شهرک صنعتی بناب که یکی از انتظارات مهم سرمایه‌گذاران در این شهرک صنعتی به شمار می‌رفت هم اکنون به طول رمپ 420 متر در دو دهنه 20 و 15 متری با ارتفاع 10 متر از روی ریل و در عرض 11 متر در دو باند، با تخصیص اعتباری بیش از 30 میلیارد ریال در حال اجرا است.

عسگری گفت: بیش از 85 درصد عملیات ساخت پل ورودی شهرک صنعتی بناب به اتمام رسیده و امید است که به زودی شاهد بهره‌برداری آن باشیم.

فسخ  قرارداد زمین‌های راکد شهرک صنعتی بناب

مدیر حقوقی و امور قراردادهای سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در حاشیه این جلسه ضمن تقدیر از پیگیری‌های مجدانه نماینده مردم بناب در خصوص مشکلات سرمایه‌گذاران دستور پیگیری ویژه حل مشکل بوجود آمده در اجرای تصفیه‌خانه و تشکیل جلسه فوق‌العاده حل اختلاف مختص شهرک صنعتی بناب برای فسخ  قرارداد زمین‌های راکد در این شهرک صنعتی صادر شد.

محمدصادق محمدیاری اذعان داشت: در خصوص توسعه شهرک صنعتی بناب نیز با توجه به مصوبه موجود، قول مساعد بر پیگیری و شتاب‌دهی سیر مراحل قانونی لازم برای تملک اراضی مورد نیاز دارد.

انتهای پیام/60001/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول