اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی:

اسناد تفکیکی تمام قطعات شهرک صنعتی نقده آماده شده است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی گفت: اسناد تفکیکی تمام قطعات شهرک صنعتی نقده آماده شده است.

اسناد تفکیکی تمام قطعات شهرک صنعتی نقده آماده شده است

صابر پرنیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با توجه به انتقال گاز به شهرک صنعتی نقده و ایجاد ایستگاه تقلیل فشار گاز با انجام عملیات علمک‌گذاری واحدهای این شهرک صنعتی طی روز‌های آینده از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

وی ابراز داشت: برای توسعه شهرک صنعتی نقده رایزنی‌های مختلفی با فرمانداری، منابع طبیعی و محیط زیست انجام شده و در صورت توسعه آن این شهرک حائز شرایط ایجاد تصفیه‌خانه فاضلاب خواهد شد.

پرنیان تصریح کرد: واحدهای تولیدی در شرایط فعلی دارای مشکلاتی هستند که برای رفع این مشکلات باید تدابیر لازم اندیشیده و بکار گرفته شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی مساحت شهرک صنعتی نقده را 30 هکتار عنوان کرد و ادامه داد: اسناد تفکیکی تمامی قطعات این شهرک آماده شده است.

پرنیان یادآور شد: شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی آمادگی کامل برای همکاری ویژه با تمامی ادارات مرتبط با امر صنعت برای حل مشکلات واحدهای تولیدی و پیشرفت صنعتی آذربایجان غربی را دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی به برنامه‌های حمایتی معاونت صنایع کوچک از واحدهای تولیدی و صنعتی اشاره کرد و اذعان داشت: نقش صنایع کوچک در توانمندسازی صنعتی و اقتصادی امری غیر قابل اجتناب بوده و باید حمایت‌های لازم برای فعال‌‌‌تر شدن این واحدهای تولیدی انجام پذیرد.

انتهای پیام/61005/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول