اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوسف مطرح کرد

انتقال صنوف آلاینده و مزاحم به شهرک صنعتی خوسف

فرماندار خوسف گفت: صنوف آلاینده و مزاحم به شهرک صنعتی خوسف منتقل می‌شوند.

انتقال صنوف آلاینده و مزاحم به شهرک صنعتی خوسف

به گزارش خبرگزاری فارس از خوسف، مهدی فرجامی‌فرد ظهر امروز در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی این شهرستان که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: بهداشت یکی از مباحث بسیار مهم و حیاتی در هر جامعه است.

وی افزود: رعایت بهداشت همواره باید در اولویت کارها قرار گیرد چراکه می‌توان با رعایت اصول اولیه مسائل بهداشتی از بسیاری بیماری‌ها و مشکلات پیشگیری کرد.

فرماندار خوسف با بیان این‌که پیشگیری بهتر از درمان است، اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم به مسائل بهداشتی از طریق بروشور تبلیغاتی، نصب بنر و تراکت در سطح شهر را در بحث پیشگیری بسیار مهم برشمرد و گفت: اگر به بحث پیشگیری توجه کافی نشود، در این صورت علاوه بر هزینه‌های سنگین درمان ممکن است با چندین برابر هزینه پیشگیری نتوان درمانی برای بیماری یافت.

فاضلاب، مهم‌ترین مشکل بهداشتی در خوسف

فرجامی‌فرد مهم‌ترین مشکل شهرستان در بحث بهداشت را فاضلاب رها شده در سطح شهر و اجرای هرچه سریع‌تر طرح فاضلاب دانست و افزود: امیدواریم با تامین اعتبار مورد نیاز و اجرای طرح فاضلاب خوسف، مردم از این معضل رهایی یابند.

وی ادامه داد: مشکل فاضلاب تنها در شهر خوسف نیست بلکه روستاهای بزرگ شهرستان نیز از این معضل رنج می‌برند.

فرماندار خوسف در بحث دفع زباله نیز از شهروندان خواست تا با تفکیک زباله از مبداء به حفظ بهداشت و سلامت محیط کمک کنند.

تشکیل ستاد اتلاف حیوانات ناقل در خوسف

فرجامی‌فرد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نارضایتی و نگرانی شهروندان از وجود سگ‌های ولگرد تصریح کرد: ستاد اتلاف حیوانات ناقل در شهرستان خوسف تشکیل می‌شود و از شهرداری به عنوان دبیر این ستاد خواست، تا هرچه سریع‌تر نسبت به معدوم کردن سگ‌های ولگرد در شهر و روستاهای سطح شهرستان اقدام کند.

انتقال صنوف آلاینده به خارج از شهر

وی با اشاره به انتقال صنوف آلاینده به خارج از شهر گفت: پیش‌بینی واگذاری زمین به صنوف آلاینده و مزاحم در شهرک صنعتی خوسف شده است.

وی در پایان از ساماندهی دوشنبه بازار خوسف خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت نامناسب دوشنبه بازار خوسف، پیشنهاد ما جابجایی مکان آن است و مسئولان ذیربط نیز با افزایش نظارت و بازرسی از توزیع مواد غذایی که احتمال آلودگی آن وجود دارد جلوگیری کنند.

انتهای پیام/69020/ح30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول