اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد زیرکوه خبر داد

برگزاری دوره آموزشی و اجرای طرح فلاح در امداد زیرکوه

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زیرکوه از برگزاری دوره آموزشی نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد و اجرای طرح فلاح در این شهرستان خبر داد.

برگزاری دوره آموزشی و اجرای طرح فلاح در امداد زیرکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان جنوبی، خداداد مظاهری‌فر اظهار داشت: در این دوره آموزشی سه روزه مباحث بهداشت و روان، آیین همسرداری، احکام و کلاس مشاوره با حضور مربیان مجرب به فراگیران ارائه شد.

وی افزود: یکی از اهداف کمیته امداد بالا بردن سطح علمی و فرهنگی خانواده‌های مددجویان است که در همین راستا اقدام به برگزاری کلاس‌های مختلف آموزشی برای افراد زیر پوشش می‌کند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی زیرکوه ادامه داد: این دوره آموزشی با حضور 60 نفر از نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد در سه گروه 20 نفری در سه مرحله در محل سالن اجتماعات این مدیریت برگزار شد.

مظاهری‌فر از اجرای موفقیت‌آمیز طرح شبکه‌ اجتماعی تبلیغی طرح فلاح ویژه ماه محرم و صفر در روستای‌های مرزی شهرستان خبر داد.

وی با اشاره به اینکه این طرح با رویکرد شبکه‏‌سازی اجتماعی و تبلیغی مبتنی بر رویکرد امداد محله‌‌ای به انجام رسیده است، گفت: تأکید بر بهبود و اصلاح سبک زندگی، منظور کردن موضوعات متناسب با سال حماسه سیاسی و اقتصادی در محتوای فعالیت بخشی از اقدامات طرح فلاح است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی زیرکوه با بیان اینکه این طرح در ماه محرم و صفر سال‌جاری با تشکیل هیئت‏های خانگی در قالب جلسات قرآن زنان و روضه‌خوانی در پرجمعیت‏‌ترین مناطق امدادی کلید خورد، تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح ارتقای سطح تقوا، بصیرت و ولایت، فراگیری تکالیف شوهر نسبت به زن و بالعکس، حقوق والدین به فرزندان و بالعکس، حق‏‌الناس، دروغ، مهدویت و انتظار، اصلاح الگوی مصرف، ذکر روضه و عزای اهل بیت(ع) بوده است.

انتهای پیام/22482/غ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول