اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قزوین:

مهم‌ترین اصل در مدیریت بحران هماهنگی و انسجام است

معاون امور عمرانی استاندار قزوین گفت: مهم‌ترین اصل در مدیریت بحران، هماهنگی و انسجام و وحدت فرماندهی است.

مهم‌ترین اصل در مدیریت بحران هماهنگی و انسجام است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، منوچهر حبیبی ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران اظهار داشت: بدون هماهنگی، در این حوزه نتیجه مطلوب و دلخواه را نداریم و انتظار ما از مدیران مربوطه این است که در مواقع بروز حوادث احتمالی خدمات لازم را برای مردم فراهم سازند و با مشارکت و هماهنگی بین بخشی و هم‌پوشانی در این امر موفقیت بیشتری داشته باشند.

وی افزود: با تجهیز امکانات و به‌روز بودن و آمادگی مناسب تجهیزات و امدادرسانان و در اختیار قرار گرفتن این امور در بخش مدیریت بحران در مواقع بروز حوادث موفق می‌شویم به موقع و مناسب جان انسان‌ها را نجات دهیم.

معاون امور عمرانی استاندار قزوین بر اولویت‌بندی اقدامات و اولویت‌بندی امداد و نجات در شهرها و روستاها تأکید کرد و گفت: این اولویت‌بندی در امداد و نجات و در مقایسه با مناطق مختلف بر عهده مدیران است.

حبیبی ادامه داد: با مدیریت مناسب، مدیران خدمات‌رسان به ویژه برق و گاز در ایام سرد سال زحمات و خدمات مضاعف‌تری را باید داشته باشند.

این مسئول اضافه کرد: امکان ارتباط و در دسترسی بودن مدیران مربوطه باید به آسانی صورت گیرد و اعلام تلفن‌های ارتباطی با دستگاه‌‌های خدمات‌رسانی و وجود کشیک‌های شبانه‌روزی از مواردی است که با امکانات آماده به خدمت باید مورد توجه مدیران مربوطه قرار گیرد.

معاون امور عمرانی استاندار قزوین اطلاع‌رسانی به موقع از سوی رسانه ملی و با هدایت شرکت مخابرات و هواشناسی را نیز ضروری اعلام کرد و افزود: اطلاع‌رسانی به موقع از وضعیت هوای استان، مناطق و راه‌ها به مردم نیز از اهمیت خاصی برخوردار است.

حبیبی تصریح کرد: امدادرسانی مناسب و به موقع در مواقع وقوع حوادث ناشی از برف و کولاک به در راه ماندگان از موارد مهمی است که موجب می‌شود مردم از بارش‌ها به عنوان مواهب الهی بهتر بهره‌مند شوند و از بروز حوادث دچار آسیب شوند.

انتهای پیام/2667/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول