اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مدیریت بحران گلستان خبر داد

حضور 20 دستگاه اجرایی گلستان در کشیک‎های مدیریت بحران

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان گفت: در کشیک‎های این اداره کل، نماینده 20 دستگاه اجرایی عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران استان و نیروهای این اداره کل حضور دارند.

حضور 20 دستگاه اجرایی گلستان در کشیک‎های مدیریت بحران

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، «قاسم سمیعی» صبح امروز در نشست با کارکنان این اداره کل اظهار داشت: ساعات کشیک در روزهای غیر تعطیل به طور ثابت بین ساعت 14 تا 19 عصر است که با توجه به شرایط جوی ممکن است زمان طولانی‎تری برای حضور پیش‎بینی شود.

وی ادامه داد: اگر چه فرد کشیک پس از پایان زمان مقرر مدیریت بحران را ترک می‎کند، اما تا صبح فردا شماره مدیریت بحران بر گوشی همراه وی دایورت می‌شود.

سمیعی متذکر شد: در روزهای تعطیل نیز از ساعت 8 صبح نیروی کشیک در این اداره کل حضور یافته و تا ساعت 18 به انجام وظایف محوله می‎پردازد.

کشیک مدیریت بحران با توجه به ارتباط دائم با مرکز دائمی است

وی یادآور شد: با این اوصاف می‎توان گفت کشیک مدیریت بحران شبانه‎روزی است، چرا که هر لحظه فرد کشیک از لحاظ ارتباطی دائما در دسترس است و در صورت نیاز سریعا می‎تواند اقدامات مناسب را انجام دهد.

دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان با اشاره به برگزاری دوره آموزشی کشیک مدیریت بحران برای اعضا تصریح کرد: در این دوره اقدامات لازم در چهار چرخه مدیریت بحران برای مخاطبان دوره تشریح شد.

سمیعی اضافه کرد: در سال‎های اخیر تجلی این همکاری در چهار مرحله مدیریت بحران از جمله پیشگیری، آمادگی، مقابله و بازسازی نمود پیدا کرده است.

حضور دستگاه‎های اجرایی گلستان در کشیک مدیریت بحران موید دغدغه آنان است

وی تصریح کرد: با وجود شدت حوادث و بلایای طبیعی در استان در سال‎های اخیر نسبت به سال‎های گذشته، تعامل خوب و تجربه بالای دستگاه‎های عملیاتی موجب شد تا کمترین خسارت مالی و جانی به استان وارد شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان با اشاره به حضور مستمر نمایندگان دستگاه‎های اجرایی در کشیک مدیریت بحران استان با تقدیر از آنان اضافه کرد: حضور منظم دستگاه‎های اجرایی در کشیک مدیریت بحران استان، نمایانگر دغدغه و حساسیت آنان به موضوع مدیریت بحران است.

سمیعی خاطرنشان کرد: حضور نمایندگان دستگاه‎ها در کشیک، علاوه بر اینکه آنان را با مجموعه مدیریت بحران آشنا می‌سازد، مبین آن است که مدیریت بحران یک کار جمعی است.

غیبت در کشیک مدیریت بحران توجیه‎پذیر نیست

به گفته وی: بدون همکاری، احساس مسئولیت و همدلی دستگاه‎های اجرایی نمی‎توان گام موثر و کارآمدی در چرخه مدیریت بحران برداشت.

وی با اشاره به توجیه‎ناپذیر بودن غیبت‎های انجام گرفته از سوی برخی نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در کشیک مدیریت بحران تصریح کرد: فقدان حضور برخی از این نیروها به منزله بی‎اعتنایی به توافقی است که با این دستگاه‎ها انجام گرفته و با توجه به تاکید جدی معاون عمرانی استاندار، به عنوان قائم مقام شورای هماهنگی مدیریت بحران استان از دستگاه‎های اجرایی خواسته‎ایم بر حضور نمایندگانشان در کشیک بیشتر نظارت کنند. 

سمیعی با ارزیابی مثبت از کارنامه کاری مدیریت بحران در سال جاری اذعان داشت: در مجموع چشم‎انداز مثبتی در این عرصه وجود دارد که تداوم و تقویت این روند مطلوب، نیازمند همراهی دستگاه‎ها و پیگیری مجدانه کارکنان این سازمان نوپا است.

وی ادامه داد: فضای کاری دوستانه توام با تلاش مضاعف می‎تواند در مسیر اجرای بهتر و اثربخشی برنامه‎های این اداره کل کمک کند.

انتهای پیام/83002/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول