اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار رباط کریم خبر داد

تشکیل ستاد مدیریت بحران زمستانی در رباط کریم

معاون خدمات شهری شهرداری رباط کریم با اشاره به فرا رسیدن فصل سرما از تشکیل ستاد مدیریت بحران زمستانی در این شهرستان خبر داد.

تشکیل ستاد مدیریت بحران زمستانی در رباط کریم

علی اکبر فدایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رباط کریم اظهار داشت: هر ساله در فصل زمستان و آغاز بارش‌های باران و برف مشکلاتی از جمله آب‌گرفتگی معابر، مسدودشدن خیابان‌ها و گذرگاه‌های اصلی و فرعی و بالاخره کندی خدمات‌رسانی به شهروندان ایجاد می‌شود.

وی تصریح کرد: بخشی از این مشکلات به دلیل بافت شهری، خیابان‌بندی‌ها، ایجاد اشکال در سیستم فاضلاب شهری و غیره، طبیعی بوده و در برخی از شهرستان‌ها و شهرها جلوگیری از این مشکلات غیرممکن است.

معاون شهردار رباط کریم در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه برای رفع و یا کاهش این مشکلات چه تمهیداتی از سوی شهرداری رباط کریم برای فصل زمستان اندیشیده شده است، گفت: طی روزهای اخیر شاهد بارش باران در رباط کریم بودیم، اما خوشبختانه تلاش‌های مأموران خدمات‌شهری و ورود به موقع آنها موجب شد که خدمات‌رسانی به شهروندان حتی برای مدت کوتاهی متوقف نشود.

فدایی افزود: امسال برای اینکه در فصل زمستان به ویژه زمان‌هایی که شاهد بارش باران و یا برف شدیدی هستیم، مشکلاتی از جمله آب‌گرفتگی و مسدودشدن خیابان‌های اصلی و معابر فرعی رخ ندهد، برنامه‌ریزی ویژه‌ای از سوی شهرداری انجام شده است.

معاون خدمات شهری رباط کریم گفت: در نخستین گام ستادی تحت عنوان ستاد مدیریت بحران زمستانی در شهرداری تشکیل و فعالیت خود را به صورت رسمی از ابتدای هفته جاری آغاز کرده است.

فدایی بیان داشت: این ستاد وظیفه فراهم‌سازی امکانات و تجهیزات ویژه زمستان، هدایت فعالیت‌های خدماتی و بالاخره مدیریت بحران‌های احتمالی در فصل زمستان با بهره‌گیری از امکانات موجود را بر عهده دارد.

* تأمین شن و ماسه برای زمستان در رباط کریم

وی افزود: امسال تجهیزات امدادی و خدماتی از جمله ماشین‌های مکانیزه برف‌روب تامین شده و با ایجاد مراکز ذخیره و دپوی شن و ماسه آماده مقابله با بحران‌های احتمالی زمستان هستیم.

معاون خدمات شهری شهرداری رباط کریم گفت: در حال حاضر با تمهیدات اندیشیده‌شده، شن و ماسه مورد نیاز برای زمان‌های بارش شدید برف در رباط‌ کریم تامین و بخشی از آنها در معابر اصلی و خیابان‌ها ذخیره‌سازی شده است تا در کمترین زمان ممکن مأموران خدمات شهری از آنها برای باز کردن معابر استفاده کنند.

فدایی در پایان گفت: خوشبختانه آمادگی خوبی با تشکیل ستاد مدیریت بحران زمستانی شهرداری رباط کریم ایجاد شده و امیدواریم با تعامل و همکاری مردم در زمستان امسال خدمات‌رسانی مناسب‌تری به شهروندان داشته باشیم.

انتهای پیام/2302/صا30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول