اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بوشهر در مجلس:

مسئولان از پژوهشگران حمایت مادی و معنوی کنند

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس گفت: مسئولان باید از پژوهشگران حمایت مادی و معنوی کنند و پژوهشگران نیز این فرصت را غنیمت شمرده و ظرفیت‌های استان را به منصه ظهور برسانند.

مسئولان از پژوهشگران حمایت مادی و معنوی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر عبدالکریم جمیری ظهر امروز در آیین تجلیل از پژوهشگران برتر استان بوشهر با بیان اینکه بوشهر ظرفیت‌های علمی و تحقیقاتی فراوانی دارد، اظهار داشت: نفت و گاز، دریا و تجارت، شیلات و کشاورزی از عمده‌ترین ظرفیت‌هایی است که محققان باید در این بخش‌ها پژوهش‌های کاربردی داشته باشند.

وی تصریح کرد: یکی از اساسی‌ترین زیرساخت‌های توسعه و پیشرفت درجوامع پژوهش است و مدیران و مسئولان استان بوشهر نیز برای تسریع در روند توسعه استان باید به پژوهش توجه کنند.

نماینده بوشهر در مجلس تاکید کرد: پژوهش‌ها باید به سمت کاربردی شدن برود تا بتوان نتایج آن را در عمل ببینیم بنابراین پژوهشگران باید نسبت به این موضوع بیش از گذشته آگاه باشند.

جمیری گفت: اگر به محققان و پژوهشگران در رشته‌های مختلف بها نداده و به آنان بی‌توجه باشیم بی‌شک در آینده ضرر خواهیم کرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر با تاکید بر توجه به نیروهای متخصص و توانمند در رشته‌های مختلف، گفت: دانشمندان و محققان نظام اسلامی ایران توانایی خود را در عرصه تحقیقات و پژوهش نشان داده‌اند.

جمیری افزود: وظیفه مهم پژوهشگران و محققان استان بوشهر این است که در کنار ظرفیت‌های خدادادی استان از فرصت‌ها برای بهره‌مندی بیشتر استان از آن استفاد کنند و این استان را به جایگاه اصلی علمی برساند.

وی تصریح کرد: مسئولان باید از پژوهشگران حمایت مادی و معنوی کنند و پژوهشگران نیز این فرصت را غنیمت شمرده و ظرفیت‌های استان را به منصه ظهور برسانند.

جمیری تصریح کرد: استاندار بوشهر که خود از نیروهای جوان و علمی کشور است باید زمینه برای بهبود وضعیت پژوهش در ستان را فراهم کند.

انتهای پیام/66006/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول